Beste een tijdje geleden had ik me pc overnieuw geinstaleerd en kom er achter dat ik een paar dingen ben vergeten te backupen hoe kan ik dit weer terug krijgen.

Bestanden terughalen
-
-
-
dat kan helaas niet dacht ik zo
-
Na teminste ik heb het op me D schijf terug gevonden maar ik kan het niet openen dan zegt ie dat de netwerk locatie niet juist is ofzo.
-
Heb je de volledige rechten op jouw PC ?
Want zo kan de administrator neerzetten dat jij deze bestanden niet kan openen. -
Ik heb gewoon de volledige rechten het is me eigen eigen eigen laptop 100% van mij.
-
Voor de beginners is er Recuva.
-
Easues partition manager, kun je ook oude gegevens terug proberen te halen.
Als je gewoon op de d schijf hebt staan, kun je ze gewoon bij computer en dan d?
-
boven mij ja kan ,
maar het is dus ook mogelijk met die programma om rar files teopenen? -
Het probeert je gehele schijf voor de formatatie op te halen, vervolgens kun je kiezen wat je terug wil zetten naar je hdd.
-
Ik heb het programma geinstaleerd en ik snap niet echt hoe het werkt.
-
Zolang je de schijf niet hebt geformarteerd of partitie hebt verwijderd en eroverheen hebt geschreven kan je het waarschijnlijk nog recoveren. Valt genoeg over te vinden via Google. Soms haalt het niet alles terug. Ik zou morgen mogenlijk een naam kunnen geven aangezien wij op mijn werk dit met regelmaat doen.
-
Ligt eraan of je gewoon snelle formatie gedaan hebt of volledige, bij de laatste zijn je kansen heel erg klein geworden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!