Getto Gang Niet Vrijg gegeven

• Trouwens de source dat westerhaar gaf was mijn source ;)

IK en westerhaar werkten samen aan criminalswasted.eu

Ik had je scripts ook liggen nog altijd trouwens
    ze staan veilig op men ftp in backups ;) en er word niets van gebruikt want ik kom niet aan westerhaar zijn spullen op mijn ftp

• Als je nu ook nog eens je spellingscontrole zou aanzetten zou het helemaal fantastisch zijn. Tevens heb je je hier volgens mij alleen maar geregistreerd om dit verhaaltje te vertellen.

• Citaat

ik heb de dader all hoor en de door gever. ik heb all contact alles

Site is offline alles is goed nu :)

Ja man daarom ben ik all lid sinds 26/02/09 en me vorige account 01/04/07 Ja daarom ben ik lid echt je heb me door

Wat een Arrogantie hebben jullie hier zeg..

jullie doen net zoals weten maar ja wie ben ik he ik zij het is opgelost dan hoef je niet meer te reageren.

Spelling CONTROLLER FIREFOX Dus niet zuren

• Echt waar... Je kan echt geen klote typen, ga Nederlands leren ofzo en je bent nog dom ook ...

• Het einde van je zin klopt nog steeds niet het is ik zei, niet ik zij en jullie doen net zoals weten? enige wat ik daaruit kan halen is jullie doen alsof jullie het zo goed weten?:D je Firefox is oud ga die ook maar even upgraden daarna je spel even verbeteren.

• Citaat

@ Tree, het is reactie(xD)

Ja, maar er is hier niets nuttigs meer te zeggen en hij was bijna weg uit laatste (nieuwe) topics en nu staat hij weer bovenaan :p :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!