Begrijp ik het nou goed; betaal je ervoor om een Mollie betaaldienst te maken als er inkomsten zijn? Of betaal je er alleen voor als het met SMS is?
Mollie
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Kan u even uw vraag beter formulieren en waar haalt u die info?
-
Ik begrijp dit uit deze tekst:
CitaatMollie biedt betaal- en SMS-diensten aan. Overzichtelijk, transparant en voor een lage prijs. Mollie?s diensten zijn makkelijk toegankelijk voor een breed publiek en tegelijkertijd flexibel genoeg om geïntegreerd te worden in complexere websites en bedrijfssystemen.
Je kan er dus uit opmaken dat het geld kost...
-
Nee het kost geen geld, Ik gebruikte sms ook op mijn site en het koste geen geld alleen als jij hun smsjes laat sturen naar een andere mobiel met bijvoorbeeld er in: heey hoe gaat het dan kost het wel geld.
-
Dat heet transactiekosten. Ongeveer 25% van het consumenten bedrag gaat naar de PSP toe.
-
Maar omzelf sms'en te versturen naar nummers (zoals facebook, dat je een bericht op je mobiel krijgt van facebook) moet je wel voor betalen.
-
Oh, dus de betaalsystemen op zich kosten in feiten geen geld?
-
Najaa jij betaald er geen geld voor maar er gaat 25% af + 19% btw
-
Dus eigenlijk moet jij er niets van aantrekken en verdien je per telefoontje ongeveer 80 cent
-
Ja vind ik best oplichterij zij krijgen dus gewoon bijna de helft van jou inkomsten.
-
Citaat van F.Ajeti
Ja vind ik best oplichterij zij krijgen dus gewoon bijna de helft van jou inkomsten.
Mollie is gewoon een commercieel bedrijf, net als jouw website commercieel is. Mollie heeft namelijk ook geld nodig om hen medewerkers en site intact te houden en willen natuurlijk ook winst maken. 25% is dus best reëel, de 19% die je aan de overheid moet afstaan is bij elk bedrijf als het goed is zo. -
Inderdaad. En bij wallie is het maar 20 % (met btw bij :))
-
Oké bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 08:54:18:
Nog één vraagje: Hoe zit die aftrekking en BTW dan bij TargetPay? (a) -
is ongeveer hetzelfde hoor
maar bij sommige zaken kan je een paar cent meer verdienen bij targetpay i.p.v. Mollie én omgekeerd
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!