Stel je hebt een Messenger account kun je dan iemand van bijvoorbeeld Gmail toevoegen?
Of moet je daarvoor Gmail hebben?
MSN toevoegen van Gmail
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hij moet via z'n gmail een account maken op messenger.
Je kan gewoon met je gmail dan of elk willekeurig e-mail inloggen dat je aanmaakt.
Enige nadeel is wel dat als je een e-mail als account aanmaakt dat je niet als e-mail hebt, en de msn persoon stuurt jou een mailtje dat je natuurlijk die mailtjes niet krijgt. -
@Yoichi:stel ik voeg die gene toe dan komen mijn reactie's niet daar naar de gmail.Want ik heb namelijk geen verstand van Gmail.
-
Zoals als eerder stond uitgelegd zal je contactpersoon met z'n gmailadres eerst een windows live account moeten aanmaken.
Vervolgens kan hij met z'n gmailadres inloggen op de service windows live messenger.Voor het aanmaken van zo'n account:
Ga naar deze link
Klik op de pagina zelf op "Of gebruik een eigen e-mailadres"Zodra hij een account heeft voor die service kan hij daarmee inloggen op Windows Live Messenger en ontvangt hij gewoon alle berichten.
-
Citaat van Hood
@Yoichi:stel ik voeg die gene toe dan komen mijn reactie's niet daar naar de gmail.Want ik heb namelijk geen verstand van Gmail.
Het principe is dat zijn e-mail klopt, want zijn e-mail staat niet direct gekoppeld aan het windows live account ( wat met @hotmail wel is ).Dus als je een account maakt dat heet [email protected] en daarmee op msn inlogt, kan je gewoon met mensen praten die je toevoegen via [email protected]
Probleem is alleen dat als je een typefout maakt en je Gmail is eigenlijk [email protected] je problemen krijgt.
Als iemand in MSN jou een mail stuurt gaat hij naar het e-mail adres [email protected], wat compleet losstaat van je hotmail account.Vergelijk het met een e-mail op een site, als jij je verkeerde e-mail geeft kan je daarmee wel inloggen etc maar je zult geen mails van de site ontvangen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!