Steve jobs overleden (Apple)

  • Ik vindt het wel heel erg attent van Bill Gates dat ook hij zijn condoleance openbaar maakt, ondanks dat hij behoort tot een van de grootste concurrenten van Apple.
    In Metro zegt hij dit:


    Citaat

    "Ik ontmoette Steve bijna dertig jaar geleden, en was sinsdien collega, concurrent en vriend van hem. De wereld mist zelden iemand die zo'n impact had als hij."



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.10.11 21:23:27:
    En wat ook echt heel erg grappig is, is dat er een run is op de winkel van het merk van zijn coltruien :).
    Zie dit artikel:
    http://www.metronieuws.nl/nieu…jg!L0nhIDFvLIGrPCTkkZtUg/

  • Ik vindt het zeer spijtig dat hij heeft moeten overlijden,
    Echter denk ik dat hij een zeer goed leven heeft gehad, en dat hij er het maximale uit heeft gehaald.


    Ook denk ik dat hij 'gewacht' heeft met heengaan, tot het event van de iPhone 4S was geweest. (dit hoor je wel vaker opa's en oma's die nog hun kleinkind willen zien of hun verjaardag nog willen vieren en 2 dagen later overlijden)


    Ikzelf ben trots bezitter van een MacBook Pro & iPhone 4,
    En ben dan ook sinds ik mijn MacBook Pro in september 2009 uitpakte helemaal om.


    hij was een groots man, met grote ideeën. maar vooral ook zeer eigenwijs & koppig genoeg om zijn ideeën door te laten komen. Hij heeft Apple niet eens maar zelfs twee keer groot gebracht. iets wat hij zelfs ook met Pixar wist te doen, alvores het is overgekocht door Disney.


    Ik wilde de AutoBiografie over hem al lezen (die van Walter Isaacson) maar had het boek niet direct gepre-orderd toen dat mogelijk was. Echter vandaag toch wel bij bol.com besteld.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!