Beste Cp-leden,
Ik heb een echt orgineel idee bedacht.
Ik ga nog niet vrijgeven wat het enige wat ik wil weten buiten Google-Adsense wat goede manieren zijn voor geld te verdienen.
Beste Cp-leden,
Ik heb een echt orgineel idee bedacht.
Ik ga nog niet vrijgeven wat het enige wat ik wil weten buiten Google-Adsense wat goede manieren zijn voor geld te verdienen.
De manieren om geld uit je website te halen licht eigenlijk geheel aan je website.
- Je kunt bijvoorbeeld zoals bij criminalsspellen geld verdienen door betaalde accounts weg te geven en/of credits.
- Bij een goed lopende website kun je een banner rotator plaatsen zoals hierboven op CriminalsPoint.
- Als je een goed project hebt kun je een doneer button plaatsen.
Kort samengevat kan ik je weinig vertellen zonder de website te zien.
- Advertenties verkopen op uw website
- Affiliatie zaken plaatsen
Er zijn zoveel dingen die u kan doen :s
[offtopic]haha baan heb ik :P[/offtopic]
Oke het is eigenlijk niet iets wat je dus direct op internet zult vinden ook is het geen criminals game maar omdat ik meerdere forum wel eens een idee vrijgaf was iemand me voor en was het dus niet zo origineel meer. anders is het gewoon een ff wachten tot ik de site af heb mss kunnen jullie me meer helpen dan .
Mss dan even wachten met het openen van een topic waar we niet kunnen helpen? :p
nouja ik dacht er zijn toch meerdere manieren om geld te verdienen dan Google Adsense misschien dat een paar ervaren mensen van hier me dus wat tips kunnen geven en dat als ik begin met de layout ik ook weet waar ik rekening mee moet gaan houden.
Ps de tip van R.Jipping over de banner ga ik gebruiken
Citaat van brandon192nouja ik dacht er zijn toch meerdere manieren om geld te verdienen dan Google Adsense misschien dat een paar ervaren mensen van hier me dus wat tips kunnen geven en dat als ik begin met de layout ik ook weet waar ik rekening mee moet gaan houden.
Ps de tip van R.Jipping over de banner ga ik gebruiken
Je had toch zelf zo'n goed idee? waarom zouden we jou dan moeten helpen met geld verdienen ?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!