Windows xp service pack 3

  • Beste cp ik had nog een pc staan en ben er mee aan de slag gegaan (voor school etc )
    Nu heb ik het probleem hij draait op service pack 1 en ik moet me browser upgraden naar Internet Explore 7 .


    Alleen dat lukt me niet want dan zegt ie dat me windows het niet ondersteunt maar service pack 3 downloaden kan ook niet want dan zegt ie dat microsoft.com alleen Internet Explore 5 of hoger ondersteunt.


    Ik heb het met firefox geprobeert.
    Werkt ook niet,
    wat moet ik hier aan doen en ja ik heb al gegoogeld.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je zal de nieuwe versie van installerer nodig zijn, pc gewoon een aantal keer updaten dan heb je vanzelf internet explorer 7/8 en service pack 2/3.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Heb al 3 keer een service pack 3 geprobeerd te installeren ( ironisch 3 he.... )
    Twee keer faalde de installatie en bij de 3de keer kwam hij bij een oneindige loop tussen opstarten, laadscherm windows xp, uitvallen, weer opstarten laadscherm, uitval en oneindig door.
    Kon hem toen verdomme ook niet meer fixen aangezien ik andere versie van windows had.
    XP2 doet het voor mij nog prima.

  • Via de website van packerd bell kun je de drivers downloaden door het type nummer van je desktop in te geven?


    Nu heeft packerd bell er wel een handje van de drivers onder een andere naam te zetten dus mijn advies is kappen van de pc en moederbord drivers etc op naam downloaden.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!