Blackberry overkopen

• Een vriend van me heeft iPhone gekocht en wil van z'n blackberry af, heeft hij nog niet zo lang.
    Hij wil hem aan me verkopen voor 50€.
    Moet ik zelf nog even abo'tje erbij doen voor internet, anders 12.50 per maand voor prepaid internet.

Is de blackberry curve als goed is ?
    In ieder geval dat ding voor de bold van 400€, hij is iets meer dan 200€ als je hem los wilt kopen, heeft dat vierkantje touch ding ipv dat wieltje ( getver die werkt zo minder fijn ).

Ik weet best dat mensen wat tegen Blackberry's hebben, maar voor 50 euro een smartphone ( heb er nog geen nu ) is wel handig. Overal bereikbaar, IM / Facebook en zelfs ook al heeft het er minder, zal nog best leuke apps hebben.

Dus is dit een goed aanbod, of kan ik beter gewoon een nieuw toestel komen tegen de volledige prijs.
    ( Toestel heeft geen barsten etc, ziet er goed uit, alle knopjes werken nog en is maar een maand of 2 gebruikt )

• Moet ik zelf nog even abo'tje erbij doen voor internet, anders 12.50 per maand voor prepaid internet. <----- dat wilt ie ;)

Als ik je mocht aanraden zou ik per maand gewoon lekker opwaaderen dat is veel beter. Dan een internet abbo.
    Je waadeert op dan heb je 20eur btg dan sms je blackberry aan naar 4000 bb herstarten en je kan pingen (H)

• Citaat van jgdonleach

Ik zal geen blackberry kopen, en vooral geen tweede hands. Die vriend koopt niet voor niks een IPhone

Wat je zojuist zegt is net zo nuttig als een munt opgooien, geef commentaar of argumenten.

• Citaat van Yoichi

Wat je zojuist zegt is net zo nuttig als een munt opgooien, geef commentaar of argumenten.

De blackberry is na een tijdje erg langzaam en bijna iedereen die je hoort is in het begin er blij mee maar na een tijdje niet meer. Dus kies gewoon een android telefoon, is veel beter en sneller dan een BB.

• Citaat van iSilverStar

Mits die niet gestolen is, is 50,- een koopje. Laat me raden. De blackberry curve 8520? Ik heb die ook, maar als je tog een abo gaat doen, waarom neem je geen bold, werkt veel fijner.

Aangezien ik alleen het toestel wil met internet, dus bold = 400 euro... vind ik beetje veel.

• Ik weet niet of je in Nl of Be woont, maar in BE, kan ik met 7 euro per maand de blackberry services gebruiken, ik gebruik de 9800 torch, en werkt prima, heb mobistar, en is helemaal niet duur, 7 euro + ik krijg 100 MB op internet, en BB comprimeert gegevens dus dan verbruik je nog minder, en facebook (etc.) gaat ongelooflijk snel.

mvg

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!