Ik wil graag een solliciteer script.
Ik heb al Google al geprobeerd.
Helaas was het resultaat niet goed.
Iets meer over het sollicitatie script:
Ik wil dit eens kan te voor schijn halen en dat leden het invullen en dat het naar mij toe gestuurd wordt.
Heeft iemand dit GRATIS?
Solliciteren
- Reza
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Misschien kun je een contact script ombouwen ?
-
Ja dat kan ik dus niet.
-
Dus je denkt dat wij alles maar voor je doen ?
-
Nee,ik kan het ook maken alleen ik wou de basis.
-
Je zegt in een PM 'ik kan dit script ook wel maken'?
Tegenwoordig denken mensen dat ze alles gratis kunnen krijgen... -
Zoals gezegd:
Ik kan het script ook el maken alleen ik zoek de basis.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.09.11 14:06:52:
Omdat vele zeiden maak gewoon en contact script en bouw het om.
Heb ik even in HTML snel een contact gemaakt.
Ik moet hem nog even afmaken:PHP
Toon Meer<form method="post" action="contact.php"> Naam:*<br /> <label> <input name="naam" type="text" id="naam" /> </label> <br /> Achternaam:<br /> <label> <input name="achternaam" type="text" id="achternaam" /> </label> <br /> E-Mail adres:*<br /> <label> <input name="EmailFrom" type="text" id="EmailFrom" /> </label> <br /> Onderwerp:*<br /> <label> <input name="onderwerp" type="text" id="onderwerp" /> </label> <br /> Bericht:*<br /> <label> <textarea name="bericht" cols="55" rows="6" id="bericht"></textarea> </label> <br /> <label> <input type="submit" name="Submit" value="Verzenden" /> </label> <br /> </form>
Ook moet ik het zo maken dat het zoals een sollicitatie formulier is.
-
Heb een oud script teruggevonden uit 1 van mijn eerste games:
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>Crimelife</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css"> <body style="background: #4B3D32; margin: 0px;"> </head> <body> <table align="center" width=100%> <tr><td class="subTitle"><b>Nieuwe dingen maken of toevoegen <br></td></tr> <tr><td class="mainTxt"> <? $emailadres = ".."; // wijzig dit indien niet uw email adres $copyright = "Crimelife.be"; // Wijzig dit indien u een copyright wilt hebben ?> <form method="POST" action="<? echo $PHP_SELF; ?>"> <table border="1" width="47%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="5%">Login Naam:</td> <td width="65%"><input type="text" name="login" size="36"></td> </tr> <tr> <td width="35%">E-mail adres:</td> <td width="65%"><input type="text" name="email" size="36"></td> </tr> <tr> <td width="35%">Gewenste functie:</td> <td width="65%"><input type="text" name="functie" size="36"></td> </tr> <tr> <td width="35%">Hoeveel uur bent u per week beschikbaar?</td> <td width="65%"><input type="text" name="uur" size="36"></td> </tr> <tr> <td width="35%" valign="top">Goede eigenschappen:</td> <td width="65%" height="77" ><textarea rows="4" name="goed" cols="30"></textarea></td> </tr> <tr> <td width="35%" valign="top">Slechte eigenschappen:</td> <td width="65%" height="77" ><textarea rows="4" name="slecht" cols="30"></textarea></td> </tr> <tr> <td width="35%" valign="top">Waarom wilt u deze functie zo graag?</td> <td width="65%" height="77" ><textarea rows="4" name="reden" cols="30"></textarea></td> </tr> <tr> <td width="35%" valign="top">Zijn er nog andere dingen die belangrijk zouden kunnen zijn voor deze sollicitatie?</td> <td width="65%" height="77" ><textarea rows="10" name="totslot" cols="30"></textarea></td> </tr> <tr> <td width="100%" colspan="2"> <p align="center"><input type="submit" value="Verzenden" name="verzenden"> <input type="reset" value="Opnieuw" name="reset"></td> </tr> </table> </form> <? if($copyright == true) { echo"<a href=\"mailto:..\">Crimelife Sollicitatie </a>"; } $message = "".$_POST["login"]." heeft gesolliciteerd via Crimelife.\n\n Zijn e-mail adres is:\n ".$_POST["email"]."\n\n Hij zou graag de functie hebben van:\n ".$_POST["functie"]."\n\n Hij is daarvoor zoveel uur per week beschikbaar:\n ".$_POST["uur"]."\n\n Zijn goede eigenschappen zijn:\n ".$_POST["goed"]."\n\n En zijn slechte eigenschappen zijn:\n ".$_POST["slecht"]."\n\n Hij wil deze functie om deze reden:\n ".$_POST["reden"]."\n\n Tot slot wil hij dit nog melden:\n ".$_POST["totslot"]."\n\n Crimelife"; if( isset($_POST[verzenden])){ if($_POST["login"] != "" && $_POST["email"] != "" && $_POST["functie"] != "" && $_POST["uur"] != "" && $_POST["goed"] != "" && $_POST["slecht"] != "" && $_POST["reden"] != "") { mail($emailadres,$_POST["functie"],$message); echo" Uw sollicitatie is verstuurd, u zult zo spoedig mogelijk bericht krijgen van ??n van de Admins."; } else { echo"U heeft iets niet correct ingevult."; } } ?> </td></tr> </body> </html> <?PHP // de site word sloom dus moeten we wel alles afsluiten.. mysql_close(); // zo dat was het dan weer voor vandaag.. ?>
-
Bedankt Sourceshop.
Hier ga ik gebruik van maken!:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!