Index error

  • Heey,


    Ik had banditi op een server alles werkte zonder probleemen,ik ben dan verhuisd naar een ander server ,de sql en connection enz ingevuld en dan heb ik dit :


    Warning: main(v3/conf_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php on line 3


    Warning: main(): Failed opening 'v3/conf_admin.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php4/share/pear') in /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php on line 3


    Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php:3) in /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php on line 4


    Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php:3) in /home/www/mafiastyle.biz.nf/index.php on line 4



    Kan iemand me helpen ?


    Of evendtueel een goeie gratis server aanraden met gratis KORTE subdomein ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Chek PB


    Darsstar Edit: als je al een pb gestuurd hebt hoef je niet nog eens een totaal zinloze reactie te posten met het bericht dat je een pb verstuurd hebt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!