Software Update

  • Hallo ik heb een sony ericsson xperia x10i HD zwart en er was een nieuwe update ervan en ik weet helemaal niet of die goed is mijn telefoon versie is nu 2.1-update1


    de update veranderd hem naar 2.3.3



    iemand ervaring ermee misschien iemand die het gedaan heeft?? graag meer info erover want als ik hem doe veranderen er heel veel dingen door die update om naar de updates te kijken http://www.sonyericsson.com/update/?lc=nl&cc=nl kies xperia x10

  • Deze update vervangt de software van je telefoon. Dat betekent het volgende:
    Gebruikersgegevens, zoals contactgegevens, berichten en andere zaken die in je telefoongeheugen zijn opgeslagen, worden overschreven. Gebruikersgegevens op de geheugenkaart van je telefoon blijven behouden.
    DRM-content wordt overschreven.
    De app Backup and Restore wordt overschreven en kan niet worden gebruikt om gegevens te herstellen. Kijk op Android Market voor alternatieve apps om back-ups te maken van je gegevens om deze te kunnen herstellen, zoals MyBackup.
    De apps Creatouch, Neoreader en Quadrapop worden verwijderd.
    Mediascape, het aanpassen van je beginscherm en het aanpassen van je appsbalk worden niet langer ondersteund.
    Moxier Exchange wordt vervangen door ondersteuning voor Android 2.3 Gingerbread Exchange.


    Lijkt me duidelijk? ;)

  • jah ik heb al backups enzo gemaakt en ik wil vragen of me telefoon dan beter word na de update sneller word etc of word die dan juist slechter?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.09.11 22:00:01:
    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!