Anti-Spam CAPTCHA inbouwe.. €4,28 W

• Hallo CP,

Zou iemand voor mij even snel een anti-spam captcha in een script van me kunnen inbouwe??
    dat je zoon plaatje met onzin tekst erin moet overschrijven (die natuurlijk elke keer anders moet zijn.. random) zodat je niet kan spammen? en als het niet teveel gevraagt is / of te moeilijk.. er een post limit van 5 per dag in te zetten (wat waarschijnlijk per ip gedaan moet worden?)

Dit voor een klein bedragje van € 4,28 wallie die ik nog heb ligge hier..

pm me maar ;) als je wilt helpen

Met Vriendelijke Groet,

EDIT: captcha all gekregen, als iemand die post limiet voor me kan regelen en daarnaast even dat stukje uit me reactie erin kan zetten dan mag diegene als die wilt.. m'n wallie kaart wel (a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Bedankt! die is perfect ;) tenzij.. bots dit uit kunnen lezen bij de spam gedoe maarja vast niet.. okey ik had hem getest en hij werkt maar nu moet hij nog in mijn script.. maar ik weet niet waar.. zou iemand hem hierin kunnen zetten?:

Het gaat om deze code/stukje script;

ik wil graag dat hij onder de textarea komt (dus in de venster zelf staat hij dan gwn onderaan..)

PHP
    <td height="62"><textarea name="icerik" id="icerik" style="width: 666px; height: 444px;">Exploit</textarea>

en dat als je submit drukt* die er all in staan btw.. dat als hij goed is ingevuld gewoon post zonder bericht.. want dan wordt je waarschijnlijk doorgestuurd naar dit stukje script:

PHP
    New page added. </br>[ <a href="index.php">Add Again</a> ] - [ <a href="/cpanel.php">cPanel</a> ] - [ <a href="/index.php">Home</a> ]

en anders dus een melding geeft dat hij niet correct is ingevuld.. maarja zou fijn zijn als een ervaren iemand dit even in mijn script wilt zetten..

en in de begin topic zie je staan dat ik ook wel graag wil dat er een post limiet komt.. en ik weet zelf niet hoe.. maar als dat niet via de database moet en dat het veelste lang of te moeilijk is om even te doen.. maar gewoon een wijzigingetje in de script is.. zou het ook leuk zijn als iemand weet hoe ik dat voor elkaar krijg ;) als jullie me daarmee niet willen helpen maakt het niet zoveel uit als de eerste vraag maar opgelost kan worden want daarmee jaag ik de meeste spammers wel weg..

Met Vriendelijke Groet,

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• uhh bedankt voor de bump.. maar ik ben nog niet geholpen? includen kan dus niet dus het script moet er gewoon ingezet worden.. alleen dat lukt mij niet zonder errors..

en wat ik nu zie bij het testen ik weet niet of dat als die erin zit wel veranderd maar als ik nu iets invoer en dan test.. en het werkt
    en dan backspace druk.. dan is gewoon hetzelfde tekst in de captcha met nog de oude tekst wat misschien opnieuw kan gebruikt worden om te spammen idk of dat veranderd als het eenmaal in me script zit maar zoniet dan is het alsnog super simpel om hierdoor te komen en me dik vol te spammen ^o) zoja dan kan ik beter een andere nemen..?

EDIT: Je mag vrijwillig een antwoord posten sinds ik niet weet of deze het wel gwn veilig doet enzo lees maar goed mijn bericht.. maarja ik ga morgen als ik tijd heb goed zoeken om het erin te zetten en anderen uit proberen die miss beter zijn-.- damn wat kut.. kmoet m ook nog in mn contact us form zetten...... ik work geaakkk!

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!