ClubCrime legaal/illegaal?

  • Hallo.


    Ik sta op het punt om een crimeclub source te gaan kopen.


    Maar ik heb toch mijn bedenkingen of het wel legaal is.
    Weten jullie hier meer over?


    -Bengt



  • Ik zelf vind dat wel een mooie en gezonde discussie voor onze leden. Als we het netjes houden zal ik dit topic dan ook meer dan goedkeuren.


    Laten we wel ter verduideling opgeven dat wij op criminalspoint het verkopen en kopen van crimeclub sources ter strengste verboden, tenzij er papieren kunnen worden getoond dat je een legale licentie hebt aangeschaft van crimeclub zelf.


    - Wil je zelf zo graag een crimeclub source raad ik je aan contact op te nemen met crimeclub zelf over de voorwaarden.
    - Wil je zelf zo graag een crimeclub source kun je bij de rechtmatige eigenaar vragen als er legale licenties te verkrijgen zijn.




    Let op, ik laat het topic open maar zal streng toezien.
    - Geen links plaatsen naar download websites van de sources.
    - Niet zeggen dat ze de source bij jou kunnen aanschaffen(dit mag pas naar dat je bewijzen bij een van de crew leden hebt getoond dat je daadwerkelijk alle rechten hebt)
    - Verder gelden alle gewone regels van CriminalsPoint.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • De geschiedenis van de "ClubCrime", "CrimeClupz", "crime1club" en "qrimeclub" is heel kort en simpel. Het zijn allemaal dezelfde sources met een andere naam. Het zijn illegaale sources omdat ze nooit zijn vrijgegeven of verkocht. Maar van de Crime-Club.com servers gehackt.


    De CrimeAddicted source is wel legaal. Maar lek en bagger. Deze is opgebouwd vanuit een gratis source en is wel officeel vrijgegeven

  • Volgens mijn is dit ook een illegale versie.
    De enige die de rechten heeft en een lid is van criminalspoint betreft: Extreme


    Hij heeft dit gemaakt.
    Bij nu.nl was hier ook een hele artikel over te zien:
    http://www.nu.nl/internet/2229…rnetspellen-opgepakt.html


    Dus het blijft illegaal ook al maak je het zelf in de zelfde sfeer dit word gezien als namaak / vervalsing

  • Kijk mensen die tenminste duidelijk zijn.


    Ik bezit inderdaad gewoon rechten op die (oude) layout + ingame code.


    De sources die te koop zijn of gebruikt worden zijn illegaal.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Stoppen met het dreigen met DDOS aanvallen, we proberen hier een nette discussie neer te zetten. Wanneer het tevaak uit de hand loopt zal ik het topic helaas wel moeten sluiten terwijl we hier toch echt met zijn allen kunnen praten.


    Citaat


    Ja maar als je de ingame en outgame changed en de bron code heb je geen problemen(K)


    Ze zullen het niet opmerken oké, maar je werkt nog steeds met een illegale codering van een ander wat even goed strafbaar is.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Als het om CrimeClub gaat ben ik de baas...


    Luisteren naar DonAchmet.
    CrimeClub is HARDSTIKKE ILLEGAAL.


    Hoe kan je een LEGALE CrimeClub beheren?


    - Eigen Bron maken.
    - Eigen PHP maken (codering)
    - Eigen SQL maken.


  • Zeg dan gewoon 'script een unieke' en geef hem niet de naam 'CrimeClub'.

  • :slotje:


    Zoals meerdere malen gezegt is het gebruik van de script gewoon illegaal. Gezien het feit dat ik berichten blijf verwijderen en pb's blijf versturen zal ik het topic dan ook maar sluiten.


    Het enige wat ik hier probeerde was een gezonde discussie starten over legaal of illegaal.


    :slotje:

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!