momenteel zit ik me wat te vervelen achter m'n pc, maar ik heb zin om met photoshop te werken!
iemand enig idee?
momenteel zit ik me wat te vervelen achter m'n pc, maar ik heb zin om met photoshop te werken!
iemand enig idee?
Creative art? Logo's ontwerpen, lay-outs? Je hebt veel mogelijkheden
layouts of kleinere onderdelen van layouts (vb: image slider,...)
maar ik zoek een concrete opdracht
Maak icons die uniek zijn.
Heeft iemand een goed idee van een site die ik kan redesignen?
Banditi, criminalspoint
ik heb pb gestuurd naar u.
Citaat van ScarefaceZCriminalspoint heeft geen zin, want zij willen van een nieuwe layout geen weet!
En met Banditi ben ik bezig, maar nu zou ik graag een andere site redesignen!
hier heb je wat ik nu al heb van banditi.
Sowieso zal je 1e lay-out niet direct een lay-out zijn die hier online kan kwa kwaliteit, maargoed.. om even alle rep en roer uit de wereld te helpen, er komt zeer binnenkort een v5, en die heeft een nieuw design..
Citaat van Joshua
Sowieso zal je 1e lay-out niet direct een lay-out zijn die hier online kan kwa kwaliteit, maargoed.. om even alle rep en roer uit de wereld te helpen, er komt zeer binnenkort een v5, en die heeft een nieuw design..
is totaal niet mijn eerste layout!
ik zeg toch dat ik bezig ben aan een banditi redesign die je HIER terug kan vinden!
gelieve me sites de geven die een ouderwetse layout hebben en die ik dan kan redesignen
Ziet er leuk uit ScarfaceZ.
Ik zou de menu's en het content wel breder maken, het is nu vrij klein. Ook forum topics ziet er vrij klein uit.
Succes.
Het is toch ook handig om feedback te krijgen die je weer kan meenemen met je ontwerp? Leer je net zoveel van
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!