Wallie verdwijnt?!?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Het is misschien een oud topic. Maar het is nu bekend dat Wallie volledig verdwijnt, het word nu allemaal PAYSAFECARD. Echt jammer.
[offtopic]Weet dat het officieel niet mag, maar vond wel nodig om dit topic weer te updaten.[/offtopic]
-
PSC, vind ik wel beter omdat die ook de pincode hebben, maar wallie word veel meer aangeboden en dat vind ik nu ook een pluspunt aan wallie, ik weet niet wat er nu gaat gebeuren ...
-
De naam wallie licht ook lekkerder in de mond, je zegt eerder ik koop ff een wallie dan ik koop even een paysafecard.
-
jah dat zeker
-
Maar hoe gaat dat nu bij targetpay bijvoorbeeld. Kan je daar bij wallie code invoer gewoon de code van PSC invoeren?
-
wallie verdwijnt volledig volgens mij, dus er komt gewoon een nieuw systeem
miss nog makkelijker
-
Maar als je nu een PSC koopt kan je die dan gewoon voor de wallie scherm gebruiken of niet?
Ik vind het wel jammer van dit nederlands bedrijf.
-
wat denk je zelf?
uiteraard niet hé .. -
Ik denk dat wallie verdwijnt en er gewoon een niwd systeem komt.
Of paysafecard wordt dan de enige.
Naast de andere betaaloptie's. -
Zoals is te lezen in mij post. WALLIE naam verdwijnt, dit is bekend geworden, alles word PSC.
-
Jammer.. Wallie werkt(e) ook voor particulieren. PaySafeCard is alleen voor bedrijven dus nu kan je als particulier geen betalingen voor een klein scriptwerkje via Wallie/PaySafeCard meer accepteren.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!