• Geachte leden van CP,


    Ik ben op zoek naar een maffia source. Het liefst een unbugged versie van Osbanditi met wat extra functies, maar het mag ook een andere source zijn. Het hoeft niet iets heel unieks te zijn.


    Over de prijs valt te onderhandelen.


    Met vriendelijke groet,
    Strafeness1

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • als je gewoon een maffia source zoekt.. zou ik hier even verder kijken:


    http://www.criminalspoint.com/db/downloads/13.html


    en als je iets uniekers wilt wat anderen niet hebben.. dan zou ik een bedrag noemen van hoeveel je bereid bent ervoor te geven (je budget) dus xx of xxx als je snapt wat ik bedoel..


    en als je een unbugged source zoekt moet je onthouden dat je alleen betaald voor de unbugged delen sinds de rest gewoon opensource is.. probeer wat meer informatie vrij te geven in je begin topic zodat wij meer voor je kunnen doen.. (a)


    Met Vriendelijke Groet,:$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.


  • Allereerst bedankt voor je reactie. Ik had daar al even gekeken, maar in die sources zitten nog teveel bugs. Iets unieks hoeft niet echt, ik ben meer opzoek naar een source met veel functies en weinig bugs. Het liefst een unbugged versie van Osbanditi met wat extra functies.


    Met vriendelijke groet,
    Strafeness

  • Citaat

    en als je een unbugged source zoekt moet je onthouden dat je alleen betaald voor de unbugged delen sinds de rest gewoon opensource is.. probeer wat meer informatie vrij te geven in je begin topic zodat wij meer voor je kunnen doen..


    Even lezen ...
    Als ik het goed begrijp moet je dus voor een open source unbugged betalen.
    Noem je prijs en zij zorgen ervoor.
    Goed lezen Strafeness.
    Er is niemand die je een unbugged script kado wil doen en ook ng eens extra functies.

  • En dan wil je wel een game beheren met 0 kennis ervan? Lijkt me niet echt slim. Als je nu eerst eens een boek of een aantal tutorials erover leert en dan een bugged versie gaan unbuggen, dan weet je weer wat meer en kun je je eigen spel straks maken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!