Hulp nodig bij eigen banner?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • sorry voor off topic .. maar is dit niet een beetje reclame maken? sinds je normaal op deze forum zou antwoorden op vragen maar nu wordt er gewoon een link geplaatst.. die je zou moeten helpen.. ik weet dat dit goed bedoelt is .. maar je kan het beter als antwoord gebruiken als iemand er vraag naar heeft ;) en er ook bij zetten dat het totaal niks met reclame te maken heeft als dat zo is.. maarja veel geluk verder en bedankt om dit met ons te delen (a)


    Met Vriendelijke Groet,8-|

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van h4x0r666

    sorry voor off topic .. maar is dit niet een beetje reclame maken? sinds je normaal op deze forum zou antwoorden op vragen maar nu wordt er gewoon een link geplaatst.. die je zou moeten helpen.. ik weet dat dit goed bedoelt is .. maar je kan het beter als antwoord gebruiken als iemand er vraag naar heeft ;) en er ook bij zetten dat het totaal niks met reclame te maken heeft als dat zo is.. maarja veel geluk verder en bedankt om dit met ons te delen (a)


    Met Vriendelijke Groet,8-|



    Ag, wat kan het kwaad?

  • Citaat van freaky-flow



    Ag, wat kan het kwaad?



    nouja ik weet niet of het hierom gaat.. maar hij heeft nu wel 1 banpunt lol :p dus waarschijnlijk heeft hij dus een regel verbroke.. ^o)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!