CrimeCrew Gezocht

  • Beste leden van CriminalsPoint,


    ik ben sinds kort weer begonnen om een criminalsgame op te zetten. De website is http://www.major-crime.be. De bedoeling is dat er een aantal scripts worden gewijzigd waaronder het belsysteem. Dit draait nu op eurobellen, maar dit moet naar targetpay. Hier zijn er meer soorten van betaling dus kunnen leden op meer manieren geld uit geven. Ook wil ik er weer voor zorgen dat er een criminalsgame komt die er niet meer zoveel zijn. Dus met veel leden. Dit zorgt voor een leuke strijd onder de leden. Als er meer leden zijn kunnen de prijzen die worden weggeven ook groter worden.


    Omdat dit te realiseren. Zoek ik voor de website de volgende personeels leden.
    1 promoter(voor nieuwe leden)
    1 designer(voor eventuele nieuwe layout)
    2 scripters(voor een aantal nieuwe script)
    2 moderatoren(om het spel in de gaten te houden)


    Het is eerst op vrijwillige basis en indien er meer geld word verdient dat de kosten die ik heb dan word de winst gedeeld onder de medewerkers.


    Indien u interesse heeft in één van deze functies. Vul dan onderstaand schema in en plaats hem in dit topic. Als u vragen heeft kunt u deze ook in het topic of via PB vragen.


    PHP
    Naam:  
    Leeftijd:  
    Functie:  
    Ervaring:  
    Waarom wild u de functie:



    Mvg, Gerben


    ps. Toestemming van R.Jipping & Willem

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,
    Ik wil graag crew worden.
    Naam: Tim Pauwels
    Leeftijd: 13
    Functie: Moderator
    Ervaring: Eigen spellen gehad.
    Waarom wild u de functie: Met websites/games bezig zijn is mijn hobby. Ik hou me er graag mee bezig.

  • Naam:Jordan
    Leeftijd:19
    Functie: Scripter
    Talen: C++, C#, Java (geen javascript), PHP, HTML, CSS, (Little bit of) HTML5 en Mysql
    Ervaring:Heb zelf veel projecten gehad jammer genoeg wegens gebrek aan team leden moeten afbreken
    Waarom wild u de functie:het lijkt mij een grote uitdaaging om,met een nieuwe team samen te werken aan dit project :)

  • Tot dit is opgelost zal het topic gesloten worden, krijg de melding ook. :slotje:


    Reeds opgelost, topic weer open.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!