ik heb een vraagje hoe kan het dat als ik dit doe dat hij de if dan gewoon overslaat
tuurwel als ik 2007 invul wat de waarde is dat hij het dan wel gewoon doet hoe kan ik hem hierboven het ook laten doen dan
iemand enig iedee ?
ik heb een vraagje hoe kan het dat als ik dit doe dat hij de if dan gewoon overslaat
tuurwel als ik 2007 invul wat de waarde is dat hij het dan wel gewoon doet hoe kan ik hem hierboven het ook laten doen dan
iemand enig iedee ?
nee ook niet maar toch bedankt! ik ben er ook achter dat hij als ik zet
dat hij het dan een leeg scherm vertoont maar zorda ik er een 0 dit dus van maak doet hij het wel ookal is die waarde niet 0 en als ik die 0 verander in iets anders doet hij het weer niet dus alleen op de 0 doet hij het ookal is dat de waarde niet ? vaag toch
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.08.11 23:22:28:
al opgelost ik post dit weekend nog hoe alleen moet nu echt naar bed want morgen verhuizen doeg
Citaat van eeykWat was de oplossing dan?
want als het niet is wat mijn oplossing is wil ik dat natuurlijk wel weten.
[offtopic]Helpen en vragen stellen mag niet, maar klagen wel? toch Eeyk? Daarnaast zit jij helemaal verkeerd! Lees is op de homepage van CP!! 'Wil jij graag een webmaster worden of wil je hulp bij het maken van je sites?' Over welke niveau heb je het dan? Met niveau dat daalt bedoelen de meesten slecht gedrag. (dan nemen we jouw als voorbeeld)[/offtopic]
// Oude code
$idu = mysql_query("SELECT * `idu` FROM `[detective]`");
if($data->id == $idu){
print"test";
}
// Nieuw code
$idu = mysql_query("SELECT * `idu` FROM `[detective]`");
while ($id = mysql_fetch_object($idu))
{
if($data->id == $id->id){
print"test";
}
}
// of zoiets
$idu = mysql_query("SELECT `id` FROM `[detective]` WHERE `id`='".$data->id."'");
if ( mysql_num_rows($idu) == "1" )
{
echo 'test';
}
Toon Meer
Volgens mij bedoelt hij dit
Het kan zijn dat ik iets fout tik, ben nu mysqli gewent :cheer:
[offtopic]Volgens mij had Febol geen oplossing, maar het is niet de bedoeling dat je hem vernedert voor het stellen van vragen?[/offtopic]
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!