Layout voor schoolkrant

• Beste,

Dit jaar ben ik hoofdredacteur van de schoolkrant op onze school. Hier heb ik al een website voor gemaakt http://schoolkrantdeboom.nl. Het probleem is de layout die ik en anderen echt heel slecht vinden.
    Daarom zoek ik iemand op CP die een budget layout (incl. slice) kan maken voor onze schoolkrant.

Eisen:
    - Minimaal 8 menuopties mogelijk
    - Een mooi icoon van een boom (in het logo).
    - Een lichte layout met een groene tint. (niet helemaal wit)
    - Een duidelijke footer
    - Netjes en W3C valid gesliced.
    - Een mooie eigen draai eraan geven.
    - Het liefst af rond 5 september (2 weken na de schoolstart in Nederland).

Heb jij zin om deze layout te ontwerpen? Stuur dan je naam + e-mail + portfolio (of eerdere layouts) en je prijs naar mij via een PB. Ik overleg dan met de school en de andere redactieleden of wij jou goed vinden (prijs/kwaliteit verhouding).

De betaling verloopt via overschrijving en gaat indien gewenst met een contract.

Alvast erg bedankt!

Lars Groot

• Lees ook mijn middelste zin "Daarom zoek ik iemand op CP die een budget layout (incl. slice) kan maken voor onze schoolkrant.".
    De layout zelf hoeft dus niet mega te zijn en hoeft zelfs niet uniek te zijn. Zolang het maar goed overkomt (niet te leeg of te druk).
    Slicing 30? voor een basis layout vindt ik toch wel duur. Ik had op ?40,- voor de layout en ?20,- voor de slicing gerekend.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!