Hierbij toen ik jullie een layout ik had een vorige versie maar die kleuren gingen niet bij elkaar hopelijk heb ik het nu beter gedaan.
Graag jullie mening

Company layout
-
-
-
Ligt het aan mij of is het zulke slechte kwaliteit :$?
-
Wat bedoel je met slechte kwaliteit?
-
Komt totaal niet professioneel over, ik zou meer kijken naar andere layouts en voor een wat strakker ontwerp gaan
-
Dit is inderdaad slechte kwaliteit. Stuur me maar een bericht op msn Joeyeria, dan wil ik je wel helpen.
-
Het enige wat er mooi uit ziet is de header, de rest is gewoon 1 laagje. Waardoor ik mij ernstig afvraag of je de header zelf gemaakt hebt..
-
- De header, heel mooi gemaakt !
- Lijkt niet professioneel, op mijn 1ste blik leek hij op een crime game layout. -
Beste Joyeria,
Probeer een mooie kleurverloop in je menu balk te maken,
Ik neem aan dat die header niet zelf gemaakt is, het spijt me, maar met de combinatie hoe je de layout hebt gemaakt, heb je een banner achtergrond gevonden op een website en heb je wat text bij toegevoegd,
Probeer eerst zelf wat te maken, lukt het nou echt niet, dan maak je er een combinatie van, dat je wel ziet dat je de header ( Bijna ) zelf gemaakt hebt.
Verder is jou menu idee wel goed, zou alleen je icoontjes iets kleiner maken..
Ik hoop dat je hier even genoeg aan hebt:)
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
-
Is veel te donker voor zo een company lay-out.
lijkt inderdaad op crime lay-outen is slechte kwaliteit
-
lijkt mij een beetje of die met paint gemaakt is.
-
Ja joh, probeer jij dit maar eens met paint te maken...8-)
-
Paint is wel een beetje té, maar het is niet "je van het", Er mogen nog wel een aantal tutorials voorbij gaan voordat je een beetje een profesionele layout krijg.
MVG Georgo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!