Weer een lay out van mij

• Komt er niet meer dan dit?
    Op zich ziet de layout er goed uit.
    Ben alleen benieuwd of hij er ook zo goed uit blijft zien wanneer je nieuwe informatie eraan gaat toevoegen.

• Citaat van Frenzo305

Wauw, super gelukt! Waar heb je die bladeren vandaan :$?

Op Google paar kleine stukjes gevonden en die uitknippen en dan beetje creatief wezen.

Citaat van Guido

Komt er niet meer dan dit?
    Op zich ziet de layout er goed uit.
    Ben alleen benieuwd of hij er ook zo goed uit blijft zien wanneer je nieuwe informatie eraan gaat toevoegen.

Ja de info moet er nog bij toegevoegd worden maar wacht op een email van de klant welke info hij er precies in wil hebben.

• Ziet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :

- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
    - Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit :)

Succes!

• Citaat van SkyNet

Ziet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :

- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
    - Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit :)

Succes!

Bedankt voor je tips !

Citaat van Malik

Ik vind hem perfect, ik heb sites van andere horeca zaken gezien en die zien er niet uit.

Bedankt ! :cheer:

• Citaat van SkyNet

Je gaat neem ik aan wel wat met onze tips doen en het eindresultaat laten zien? :piraat:

Dat ben ik zeker van plan! Zodra ik er tijd voor heb dan ga ik even kijken wat ik met de tips kan doen, en proberen dit op het lay out aan te passen en hier de update link te plaatsen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!