Hallo iedereen,
Wil nu graag jullie mening weten over het volgende onderwerp die ik gemaakt heb.
http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=117166
Gemaakt voor een klant en hopelijk vind de klant hem mooi.
Rick
Hallo iedereen,
Wil nu graag jullie mening weten over het volgende onderwerp die ik gemaakt heb.
http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=117166
Gemaakt voor een klant en hopelijk vind de klant hem mooi.
Rick
Wauw, super gelukt! Waar heb je die bladeren vandaan :$?
Komt er niet meer dan dit?
Op zich ziet de layout er goed uit.
Ben alleen benieuwd of hij er ook zo goed uit blijft zien wanneer je nieuwe informatie eraan gaat toevoegen.
Citaat van Frenzo305Wauw, super gelukt! Waar heb je die bladeren vandaan :$?
Op Google paar kleine stukjes gevonden en die uitknippen en dan beetje creatief wezen.
Citaat van GuidoKomt er niet meer dan dit?
Op zich ziet de layout er goed uit.
Ben alleen benieuwd of hij er ook zo goed uit blijft zien wanneer je nieuwe informatie eraan gaat toevoegen.
Ja de info moet er nog bij toegevoegd worden maar wacht op een email van de klant welke info hij er precies in wil hebben.
Ziet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :
- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
- Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit
Succes!
Ik vind hem perfect, ik heb sites van andere horeca zaken gezien en die zien er niet uit.
Citaat van SkyNetZiet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :
- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
- Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit
Succes!
Bedankt voor je tips !
Citaat van MalikIk vind hem perfect, ik heb sites van andere horeca zaken gezien en die zien er niet uit.
Bedankt ! :cheer:
Je gaat neem ik aan wel wat met onze tips doen en het eindresultaat laten zien? :piraat:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!