l e e - yo [dot] n l nu gratis verkrijgbaar !

  • Ik hield me aan de deal, ik maakte de tutorial, van het systeem zoals het toen was..
    Maar later heb ik een ander systeem ontwikkeld, omdat we Lee-Yo uit willen breiden, nog groter maken enz..
    Daarvoor konden we het huidige systeem niet gebruiken, dus moest iets anders komen..
    Nu Alex hier achter kwam, wou hij dat systeem ook hebben (wat niet mogelijk was, omdat het zo complex is, dat ik dat niet deel..)
    En verander je topic titel eens, het is niet de website lee-yo.nl maar een gewone lay-out..


    Alex: Ik zoek gewoon een andere sponsor voor een lay-out, omdat Lee-Yo helemaal gesponsord word.

  • Alex: Dit was je al van plan, ook al had ik je alles compleet gestuurd?


    Oja, ik zou een tutorial maken, geen compleet script, want dat valt niet onder tutorials..
    Ik zoek wel een ander, die een betere lay-out kan maken:)


    Oplichters noem je zoiets..

  • Niet offtopic gaan,


    de lay is er en reacties over hoe hij verkregen is zijn NIET gewenst. zeker niet omdat je er niet tegen kan dat ik hem vrij geef.


    toen ik het gister zei zei je opeens, nee, nee ik doe het wel ik doe het wel

  • Citaat

    het is nog steeds hetzelfde en je hebt de 'tut' maand na afspraak gegeven. De tut was niet eens voor de helft klaar


    Alles stond erin, wat ik dacht dat er in moet.. Een beetje scripter weet hoe je een config maakt, jij niet..
    Jij wou liever geen aanpassingen maken, en niks doen. Je antwoord was 'Geen zin in' 'Heb het nu nodig' 'Ik weet niet hoe'
    Oja, de reden dat de tut zolaat kwam, was omdat jij niet op msn kwam, omdat je je PW kwijt was..
    Geef mij dus niet daar de schuld van..

  • Citaat

    Gevecht kan opgelost worden door in PM te doen?


    (Sorry voor modden)


    Had gekund..
    Hij had maar niet zo makkelijk moeten zijn, met ik wil alles kant en klaar enz..

  • Citaat


    Had gekund..
    Hij had maar niet zo makkelijk moeten zijn, met ik wil alles kant en klaar enz..


    Ik weet niet wat er exact aan de hand is.
    Bovendien worden vaak offtopics gesloten.. omdat het vaak naar niks toeleid, en alleen maar soort van "rusies" komen.

  • Citaat


    Gevecht kan opgelost worden door in PM te doen?


    (Sorry voor modden)


    Volgende keer reporten!


    Slotje.


    Dit soort dingen kunnen gepost worden bij de downloads, discussiëren kan op msn |-)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!