Bestaat OSBanditi V3 (op de downloadmarkt)

  • is deze versie van osbanditi gewoon downloadbaar?


    http://www.osbanditi.nl/


    want als je ingelogd bent.. zie je dat het versie 3 is.. en die plaatjes in de menu herkende ik een lange tijd geleden niet... en nu dacht ik eraan om hem over te kopen^^ .. maar dan krijg ik alleen de domein en source .. en ik wil nu dus weten of die source gewoon downloadbaar is voor kiddies^^ of niet?? en zoniet hoeveel verschill zit er dan in met de wel* downloadbare versie ervan?(a)


    [offtopic]dit keer vraag ik het maar even.. want vorige keer was ik opgelicht toen ik hem wou overkope^^ maar nu kan het eindelijk een keer normaal worden afgehandeld lol... dus ook even bij deze... vertel eens wat over die source/website.. thx p.s. als je wilt zien hoe die ervan binnen uitziet.. gwn demo, demo.. nie moeilijk he<.<[/offtopic]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • op cp zie ik helaas geen versie 3 van osbanditi.. eigenlijk helemaal geen versies? weet je zeker dat hij downloadbaar is? de osbanditi die ik bedoel hé :p ik wil dat weten.. want als ik weet dat hij downloadbaar is kan ik netzo goed hem gewoon downloaden inplaats van de source met domein over te kopen.. want ik betaal meerendeels voor de source dan domein want domein is geen ? 30 + waard nja die .. vind ik* wilt u opnieuw een antwoord/reactie plaatsen (a) thx


    Mvg,

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • inderdaad download doet het niet meer.. en het is versie v2-2-2?? is die dan zowat hetzelfde als die van osbanditi.nl ofsow??

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Moet hij precies het zelfde zijn, je kunt ook een iets oudere versie downloaden en hierin zelf de fouten oplossen en update's toevoegen.

  • ja maar ik dacht miss wisten jullie of die osbanditi.nl vele betere updates had enzo .. en dus unieker^^ als .. want anders betaal ik voor iets dat ik gratis kan krijgen lol :P wat vinden jullie .. is osbanditi.nl ? 30,- (domein + plus de source & database) het waard? want ik begin nu te twijfelen en ik was all van plan om hem te kopen ... vorige keer was het alleen slecht afgelope .. bij een andere verkoper lol^^ (xD)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Sourceshop

    Bij deze nogmaals, u mag het domein kopen, maar ze mogen voor een opensource geen geld vragen. Het script verkopen mag zoiezo al niet, dus downloaden lijkt mij beter.



    tja ik wou de hosting erbij.. (de source.. & database) maar hij wil hosting houden dus komt het neer op de source^^ ik weet zelf niet of osbanditi.nl goed loopt.. en hij is niet volledig unbugged.. want ik heb zelf ook even op bugs gecheckt^^ damn wat zou ik nou doeeeeen :p ik wil m wel.. maar kben bang dat ik strx bevoorbeeld anneens promp totaal dezelfde online zie bij iemand anders^^ lol maarja ik heb overal gezocht op internet naar osbanditi versie 3 sources en kon er geen vinden.. dus zijn teminste de menu plaatjes enzo nog uniek.. denk ik? kben zelf ook met een projectje bezig in photoshop.. alleen het coden wordt waarschijnlijk een eindeloze hell (xD) tenzij ik iemand kan overkope om het te doen mja.. kweennie hoeveel ze er normaal voor vragen om een in-game en out-game te coden^^ mja oeps das offtopic:$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van A.Bijlsma

    h4x0r666 zie mijn vorige post ;)



    ja ik weet dat jij de eerst eigenaar was.. en daarom vertrouwde ik je eerst ook zo erg.. nja toen je er op dat moment niet was en helaas er een hacker^^ op je account zat die me .. die website wou verkopen.. terwel die all verkocht was.. maar daar werd niks over verteld :S en nu dacht ik eraan om hem van de nieuwe eigenaar te kopen weide... maar wat wou je daarmee zeggen? .. :p dat je me kan vertellen wat de veranderingen zijn ...?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • :slotje: ugh wist ik dat een lange tijd geleden maar8-)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!