scripts afspelen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Fout
    MySQL retourneerde:


    #1045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)
    Connectie voor de controle gebruiker zoals in de configuratie is opgegeven is mislukt.
    phpMyAdmin probeerde met de MySQL-server te verbinden maar de server weigerde de verbinding. Controleer de machine, de gebruikersnaam en het wachtwoord in config.inc.php en zorg er voor dat deze overeenkomen met de informatie die u van de Beheerder van de MySQL-server kreeg.

  • mikeronic ik werk ook op localhost en dit is mijn config

    PHP
    $Host           = "localhost"; // Localhost
        $Gebruikersnaam = "root"; // Gebruikersnaam mysql
        $Wachtwoord     = ""; // Wachtwoord van je mysql
        $Database       = "loginsysteem"; // Database naam
    
    
        mysql_connect($Host, $Gebruikersnaam, $Wachtwoord) or die(mysql_error());
        mysql_select_db($Database) or die(mysql_error());


    Wel ff aanpassen naar die van jou.. $wachtwoord leeg laten!!!

  • gewoon alles goed instellen.. de sql's in je database laden.. en het werkt.. (gebruik wel een goeie webhosting he!) kan ook bevoorbeeld wampserver.. maar dat is af te raden^^ want dan moet je hem zelf hoste..

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Gratis is ook lang niet alles ;). Ik zou gewoon een kleine webhosting kopen, deze zijn meestal iets van ?5 - ?10,- per jaar en voldoen wel aan jouw eisen. Kijk anders eens bij Versio of GetHost en anders WJSolutions of Rapifia. Ik weet niet of je er ook nog een domein bij wil hebben, die kan je voor ik dacht ?2,99 (excl. btw) bij Versio registren. De webhosters die ik hierboven opnoemde bieden vast ook wel domeinen aan. Daarnaast kan je bij sommige webhosters gewoon per telefoon of Wallie betalen en heb je dus geen bankpas nodig.


    Als je nog een vraag hebt kan je me contacteren ;).


    Indien je het écht gratis wil hebben dan zou je V3host kunnen proberen. Het nadeel is alleen dat je geen goede support hebt, de servers traag kunnen zijn en vaak hebben deze webhosters niet de nieuwste versies van programma's (PHP, FTP, MySQL, Apache of PERL) waardoor iets soms niet goed werkt. Ook kan je zomaar afgesloten worden en er kunnen ook bestanden worden gestolen indien er geen TOS of AV bestaat.


    Ik raad je wel een hosting met DirectAdmin aan omdat je bij DirectAdmin handige uitleg hebt daarnaast een snel controlepaneel en je kunt er alles aanpassen. DirectAdmin heeft zelfs een API.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!