zoek functie

  • beste cp


    ik heb een zoek functie er op zetten das voor ander leden te zoeken het is een maffia spel


    maar als je een naam er in zet en dan zoek drukt opent hij een ander tabblad dat moet niet waar moet je dat zoeken in die stukje script

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • <form action="zoekspeler.php" method="post">


    action moet leeg zijn, en het script van zoekspeler.php in dit script intergreren!


    Dus dit:


  • Citaat van Sourceshop

    [offtopic]Even dit: Waar u deze versie kocht van uw source stond er niet bij unbugged, want nu plaatst u zomaar scripts waar u een gebruikerslicentie voor kocht. [/offtopic]


    Met budget kan u de unbugde kopen, waar zoeken enz werkt



    er staat niet dat hij deze versie heeft gekocht.. en hij wilt het dus zelf oplossen en niet voor een unbugde versie betalen^^ .. wat hebben all die mensen met geld.. zijn er ook nog mensen die het doen voor de lol?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • [offtopic]Hij heeft deze wel gekocht, aub als u niet op de hoogte bent wat er gebeurt is ook niet zo reageren. Topicstarter kocht deze versie bij een andere verkoper en vraagt op msn zaken en daarna hier ook. eenmaal u alles zelf moet betalen, zal u beseffen dat alles gratis niet mogelijk is;)[/offtopic]


    Kan niet anders dan offtopic met zo'n reactie zonder controleren van feiten :s

  • :D klopt wat wil je er voor dan en voor die forum

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.07.11 23:23:26:
    source deze heb ik gekoch bij crimeway weet je nog

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!