• Normaal ben ik niet zo van het topics plaatsen over nieuws. Maar gezien ik werk in een computerzaak waar de verkoop van glasvezel begint te lopen en de vragen van klanten over de ontwikkeling van glasvezel beginninen te komen.

Wat vinden jullie van deze nieuwe tactiek, wat denken jullie van de toekomst van de pc met glasvezel enz..?

Voor meer informatie over glasvezel zie bijvoorbeeld:
    http://www.glashart.nl/allesov…el/3-alles-over-glasvezel

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het is inderdaad niet het nieuwste maar de verkoop op plekken in nederland begint steeds op meer punten door te breken. Ik zelf had nog geen enkel lid en/of mens er over horen praten buiten het werk om. Dus was wel nieuwsgierig wat de rest van de jongeren denkt over deze ontwikkeling. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik niet op de hoogte ben van al een nieuwere ontwikkeling

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Ik vindt het bagger, bij een aantal kennissen die het hebben vliegt de verbinding er vaak uit (KPN). Komt ook door die slecht gemodificeerde routers van KPN natuurlijk maar komt waarschijnlijk ook door het netwerk. Geef mij maar gewoon ISDN, ik heb met Telfort nog nooit problemen gehad.

• Hier kun je binnenkort wel profiteren van glasvezel.
    Wij hebben nu een internetpakket tot 60mbps waar we vanwege de afstand maximaal 48 uit kunnen halen.
    Als je zo'n pakket wilt maar dan van glasvezel betaal je veel meer voor toch dezelfde snelheid.
    Wil je 120mbps of meer dan is glasvezel hier wel voor geschikt (kijk niet naar de prijzen :p).

Het verandert in principe niets behalve dan dat je hogere snelheden kunt behalen.
    Als we in Nederland zover zijn komen we op het volgende punt: standaard pc's kunnen maximaal 100mbps aan.

• Citaat van Guido

Hier kun je binnenkort wel profiteren van glasvezel.
    Wij hebben nu een internetpakket tot 60mbps waar we vanwege de afstand maximaal 48 uit kunnen halen.
    Als je zo'n pakket wilt maar dan van glasvezel betaal je veel meer voor toch dezelfde snelheid.
    Wil je 120mbps of meer dan is glasvezel hier wel voor geschikt (kijk niet naar de prijzen :p).

Het verandert in principe niets behalve dan dat je hogere snelheden kunt behalen.
    Als we in Nederland zover zijn komen we op het volgende punt: standaard pc's kunnen maximaal 100mbps aan.

Ahum, 1 ding weet ik wel dat is dat glasvezel eigenlijk geen gegevensverlies mag lijden..

en wat ik ook weet is je laatste beredenering over maximaal 100mbps.. Elke computer heeft tegenwoordig een 10/100/1000MBPS ethernetkaart.
    over 5 jaar wanneer glasvezel alweer oud is hebben we 10000MBPS lijnen. maarja dat zien we dan wel weer.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!