dit is mn eerste layout van mijn maffia game,
dit heb ik gemaakt in paint.net want ben een hack aan het zoeken voor photoshop cs3 (xD).
kijk later nog eens of ik me plaatjes heb geupdate.
Gr marco
dit is mn eerste layout van mijn maffia game,
dit heb ik gemaakt in paint.net want ben een hack aan het zoeken voor photoshop cs3 (xD).
kijk later nog eens of ik me plaatjes heb geupdate.
Gr marco
Kleuren zijn wel goed, alleen mis ik het content gedeelte (middelste gedeelte)
en de footer / header.. maak het wat beter zodat het lijkt op een layout.. dit lijkt op een afbeelding en klaar!
Citaat van zwpgangsterKleuren zijn wel goed, alleen mis ik het content gedeelte (middelste gedeelte)
en de footer / header.. maak het wat beter zodat het lijkt op een layout.. dit lijkt op een afbeelding en klaar!
mijn stukje.
Citaatkijk later nog eens of ik me plaatjes heb geupdate.
dit is nog niet klaar ik ben nog bezig
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.11 19:34:26:
Geupdate !!!!
Als je het nu eerst naar eigen wens afmaakt en dan laat zien.. nu doe je het de omgekeerde volgorde.
Daarnaast hoef je in de titel niet 10x een uitroepteken te gebruiken, 1 uitroepteken of geen is voldoende.
Citaat van zwpgangsterKleuren zijn wel goed, alleen mis ik het content gedeelte (middelste gedeelte)
Even een verbetering van mijn kant.
Citaat van CasKleuren zijn niet goed, en het content gedeelte (middelste gedeelte) is niet goed uitgelijnd, (net zoals de rest van de layout).
Mijn reactie:
Gebruik kleurenschemas en maak je eigen stijl, in deze layout zit het gewoon niet. Ga nu ook niet deze layout verbeteren aangezien hier toch niets meer van te maken is. Ontwikkel je eigen stijl!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!