Wordpress Theme

  • Hallo,


    Ik ben al een tijdje bezig met een website van mij.
    De bedoeling is om daar de laatste nieuws op te zetten voor Nederlandse hiphop etc.


    Nu vroeg ik me af of er misschien iemand tips heeft.
    Ik zoek een Theme die daar bij past.


    Weten jullie er eentje?


    Groet,
    Kinley

  • Een template kan je altijd aanpassen.


    Ik zou dus eerst zoeken naar een layout die gratis heeft en die de submenu's en een slider beheert.


    Het design kan u dan nog altijd laten aanpassen.

  • Citaat van Cas

    Je kunt ook nog altijd een eigen ontwerp laten omzetten in wordpress.


    Anders raad ik je aan altijd eerst op Google te kijken voordat je een thread aanmaakt.


    Ja, dit kan, maar kost redelijk wat geld.
    Tussen: 50 en 200 euro

  • Citaat van brentvdh

    Ja, dit kan, maar kost redelijk wat geld.
    Tussen: 50 en 200 euro



    Wie iets wil bereiken moet een stapel geld hebben, zo gaat dat tegenwoordig. Mijn site is ook niet groot geworden met nietsdoen, ik heb ook meer dan 800 euro geïnvesteerd.

  • Citaat van Cas



    Wie iets wil bereiken moet een stapel geld hebben, zo gaat dat tegenwoordig. Mijn site is ook niet groot geworden met nietsdoen, ik heb ook meer dan 800 euro ge?nvesteerd.



    Mooi website, alleen ik heb mij bij niks betaald en een super een gevonden!
    Als ik nu iets post sta ik binnen 5 minuten in google alleen ik wil het liefst ook zo'n ding net zoals wat ik toen zij.


    Cas, welke advertentie's heb je er op?
    Van welke site?

  • Dat vindt ik dan knap, sowieso moet je een domeinnaam kopen + een goede hosting en eventueel een SSL licentie voor gegevens. Je komt anders niet vertrouwd over en als je site groot wordt en het in de media komt kan het een flop worden, zie Blytes een paar maanden geleden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!