• zwpgangster zullen we is naar de begin van de TALIBAN kijken???

Volgens mij kwam het toen niet door de moslims maar door de engelsen. Maar nee, gewoon schuld geven aan de kapers van vandaag. (PALISTINA)

Maar ja, wij kijken alleen naar de dag van vandaag zonder een het verleden op te lossen.

@zwp Volgens mij gooit de NAVO meer bommen op Libie / Pakistan / Afghanistan dan de taliban/al-Qaeda. (miss kan je kijken hoe het ging van Engeland naar Navo naar Amerika)

• Ik ben blij dat wilders is vrij gesproken.
    Ik ben zelf half joods en als ik s,avonds over straat wil lopen langs een moslim ben ik me leven niet zeker. En dan heb ik niet over een uitzondering op de regel ze haten me allemaal.
    Omdat ik half joods ben.
    Dat noem je racisme .

• Haal s.v.p. niet de NAVO erbij, dit is namelijk een wereld vrede organisatie en die strijd wereldwijd voor vrede. Het boeit niet of het een land in het Midden-Oosten of in Europa is. Alleen die schoffies in het Midden-Oosten maken zoveel terreur waardoor de NAVO daar vaker moet ingrijpen dan in Europa waar zoiets sinds 1945 bijna niet meer gebeurd.

Het topic gaat over Wilders en niet over moslims, joodse mensen of de NAVO.

• Citaat van BrokenTrack

Slecht. Wilders is zeer slim, zeer slim. Hij zegt alles zo dat het net de wet ontduikt. Ik ben tegen het beleid van Wilders. Ik vind dat hij echt een groep probeert uit te lokken, benadelen, en provoceren.

Echter heb ik wel gehoord dat de aanklagers mogelijk verder gaan naar hoger niveau, het Europese gerechtshof.

Ik vrees dat er in het Europese gerechtshof hetzelfde zal gebeuren..

• Citaat van L.Groot

Haal s.v.p. niet de NAVO erbij, dit is namelijk een wereld vrede organisatie en die strijd wereldwijd voor vrede. Het boeit niet of het een land in het Midden-Oosten of in Europa is. Alleen die schoffies in het Midden-Oosten maken zoveel terreur waardoor de NAVO daar vaker moet ingrijpen dan in Europa waar zoiets sinds 1945 bijna niet meer gebeurd.

Het topic gaat over Wilders en niet over moslims, joodse mensen of de NAVO.

L.Groot de navo is na de 1945 opgericht dus ze hebben hier nooit in 1945 ingegrepen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!