designer forum

  • Beste leden,


    Ik en nog twee personen (scripters) willen een Nederlandstalige forum beginnen met MyBB uiteraard met unieke layout en unieke opties de onderwerp van forum is om beginnende maar ook proffesionele designers te trainnen waarbij tweede onderwerp scripten is. Hierbij probeer ik dus een team bijelkaar te verzamelen, heb jij interesse? Stuur mij een PM of laat hier een reactie achter.


    LET OP: dit is voor hobby geen werk, je mag het als werk zien maar krijg je niet betaald! Tenzij we inkomen hebben.


    Wat zijn jou voordelen:
    -Een moderator of hogere rang in een leuke forum die nog niet bestaat.
    -Respect omdat je mee hebt gewerkt, van ons en van leden in de toekomst (hopelijk).
    -Deel van inkomen als we inkomen krijgen maar dit is onzeker bedoeling is dat alles gratis blijft.


    Eisen:
    -Verstand van Photoshop, en leesbaar Nederlands typen. (designer)
    -Verstand van scripten (scripter)
    -Mensen graag helpen aardig maar ook duidelijk.


    Ik was al beetje begonnen met nieuwe layout, en hosting en domein zijn al geregistreerd.


    Met vriendelijke groet,
    Boomreview. (DIT IS OOK ERGENS ANDERS GEPOST)



    EDIT R.JIPPING - REEDS GEEN AANVRAAG VOOR TOESTEMMING ONTVANGEN

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ow, dat wist ik niet zal wel even vragen aan een mod, verder is dit toch geen concurrent tegen CP? Leden veel promoten advertenties plaatsen en aller belangrijkste bron hier en daar tuts plaatsen en verder zijn er niet veel goeie tut sites of forums Nederlandstalig.


    stuur een PM welke functie je interesseert en waar je precies goed in bent


    tjeckit(a)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!