Nieuwe game

  • Beste leden,


    Ik wil een nieuwe game gaan maken omdat er al zoveel crime games zijn. Ik heb in de loop der tijd al wel wat meer ervaring gekregen met php en dergelijke en daarom wil ik nu een game gaan maken die er nog niet is.
    Heeft er iemand nog goede ideeen?
    Ik zat zelf te denken aan een surfgame ofzo.


    Groeten,
    Mattie1992

  • een game waarbij je bv huizen kan bouwen, en dat je ook moet werken om geld te verdienen, omzo een hiis te bouwen, met ervaringspunten, en werkpunten, ook mss iets met pr punten zodat je het ook een beetje zakelijk an maken, en dat je mss achteraf een eigen bedrijf kan opstarten en runnen, en zo je eigen werknemers kan aannemen en betalen en al die finaciele dingen? zodat je je zelf eigenlijk wat moet opwerken naar een soort g8 persoon reikste persoon van de wereld of whatever en dat je echt voor moeilijke keuzes komt te staan van faillisement en of een goeie heropstart enzo?

  • @mattie,


    Als iemand een goed idee heeft, zal diegene het (meestal) niet zeggen omdat hij het dan lekker zelf gaat ontwikkelen. Maar ik zou dan gewoon je PHP skills trainen door crimes te unbuggen en nieuwe opties erbij maken, dan dat je een hele nieuwe game begint.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!