Hosting

• De laatste tijd zie ik steeds meer mensen die een hosting bedrijf starten is dat nu opeens in?
    ik snap er niks van eerst was het criminals en nu opeens hosting

• In de meeste gevallen is het allemaal amateuristisch en gewoon een reseller. Weinig mensen hebben ook echt daadwerkelijk een server die ze zelf fysiek (kunnen) beheren. Daar bedoel ik mee, ook dus usb toegang hebben. Dat ze zelf bijvoorbeeld een dedicated server kunnen aanbieden.

• Ik snap niet wat hier de bedoeling van is van dit topic?

Maar mensen starten zelf op wat ze willen, de ene doet het zwart de ander doet het legaal.

Maakt niet uit op wat voor wijze je het dan ook doet, zolang je up-time goed is is alles perfect.

Ik heb onlangs voor de mensen die me volgen op twitter, dat server 3 eruit was geslagen (nee dit is geen reseller, vps, of dedicated) maar had hem wel weer binnen 1 uur aan de gang met alle huidige klant gegevens.

Zolang je alles snel en op tijd blijft doen en alles snel regelt dan is er niks aan de hand.

Wel wil ik zeggen, kijk goed voordat je zaken doet met iemand die geen KvK heeft.

• Er zijn al zoveel crimes dat mensen 'denken' dat ze hun crime niet meer kunnen runnen dus ze gaan richting host om daar wat $$$ te verdienen. (maar na tijdje stoppen ze toch wel en pakken ze wat anders...)

• Zoals inderdaad BrokenTrack aangeeft, Dat zijn tijdelijke ideeen van mensen en werken dan totaal niet of stoppen er dan vroegtijdig mee.

Kijk gewoon naar de kwaliteit van de hoster en of hij inderdaad een KVK heeft zoals willem zegt.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Er zijn op dit moment veel mensen die denken dat het makkelijk is maar dit is het zeker niet. Veel mensen nemen een vps of een reseller en klaar. Maar onderhouden de software niet. Daarom zou ik eerst kijken of ze een KVK hebben en naar de referenties kijken.

• Citaat van Nillas

Een hoster is pas illegaal bezig op het moment dat diegene begint met verkopen.

Maar volgens mij mag het wel, als je goed je boekhouding bijhoud.

Is logisch anders krijg je ruzie met de fiscus die elk jaar even je zooitje overhoop halen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!