• De pc van mijn nicht is waarschijnlijk gehackt, ze kan nu niet meer verder komen dan het inlog scherm. Het is een windows 7 laptop, ook zonder windows CD. En, kun je ook command prompt op inlog scherm opstarten en dan de command Net user...... gebruiken? Alvast bedankt,


    MVG Cruelty.

  • Hey,


    Wat je het beste kan doen is gewoon inloggen in veilige modus.
    Via F8 volgens mij dat scheelt per computer.


    Als je er eenmaal in bent zie je 2 accounts als het goed is.
    Administrator & normale account (die gehackt is).


    Daarna kan je via configruatiescherm gewoon bij gebruikersbeheer de wachtwoord veranderen.


    Ik hoop dat ik je heb geholpen.


    - Mavalier (a)

    Design nodig? PM ME!
    --
    Goedkope slicer nodig? PM ME!
    In begrepen: HTML + CSS + .PSD + .PNG
    Tijd: Meestal binnen 2/3 dagen!
    Prijs: 30+-

  • IK snap het niet is het wachtwoord gewoon gewijzigd door een vriendin of is ze gehackt of is er gewoon een probleem in de boot van windows?


    - Wanneer het wachtwoord is gewijzigd kun je programma's gebruiken die je via cd kunt opstarten, deze kunnen je wachtwoorden verwijderen wat je ook kunt doen is de harddisk koppelen aan een linux systeem hier kun je verborgen windows bestanden uitlezen waaronder ook wachtwoorden (durf zo niet te zeggen waar precies)


    - Wanneer ze gehackt is stap 1 net zo goed uitvoeren en ook betere beveiliging op je pc gooien, daarnaast kun je ook scanners gebruiken dit kan ook komen door Malware of Spyware of gewoon virussen. Avira, SuperAntiSpyware, MalwareBytes en Ccleaner zijn samen een goed team om je pc schoon te houden en bovendien gratis.


    - Wanneer er een probleem is in de boot kun je altijd de windows cd er in gooien en een CHKDSK /R + FIXBOOT en FIXMBR uitvoeren let er wel op dat hij bij windows 7 vaak standaard de DOS opdrachten willen uitvoeren op partitie X je zal dan dus eerst C: moeten intypen, vervolgens gewoon CHKDSK /R en wanneer deze scan is afgelopen bootrec.exe/fixboot en dan j (van ja) en dan bootrec.exe/fixmbr en dan weer j (van ja)


    - Overigens kun je bovengenoemde keuzes als eerst proberen wanneer het verstand van computers matig is opstarten in veilige modus en vervolgens het standaard administrator account kiezen en daar naar start-> alle programma's -> Bureau accosoiares -> Systeem werkset -> Systeem herstel, vervolgens kies je een datum uit van voor het probleem zich voor heeft gedaan.
    Succes!

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!