pokemon ideeén

• ik zoek nog wat leuke ideeën voor een nieuw pokémon spel heeft iemand nog iets leuks vertel het in deze topic (a)

Het mag ook via privébericht.

Tevens geef ik 3 béta codes vervroegt weg omdat ik de layout wil laten testen.

stuur me een privébericht die genen die me een privébericht mogen sturen zijn de mensen die zich hadden op gegeven voor de béta.

:D

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • dat je een pokemon trade center hebt, waar je pokemons kan delen, trainen tegen andere spelers enzo,

verschillende eilanden ofzo?

mss een pokemon zelf ontwerpen?

en of hele het spel in 3D is veel werk, moeilijk maar zal succesvol zijn ;)

• trade center is een soort center, waar je pokemon activiteiten kan doen met andere online spelers, ruilen van pokemon, samen tegen elkaar vechten met je pokemon, en je pokemon healen indien ze moe of verslagen zijn.

en waar je ook dingen kan kopen voor je pokemon, bv eten, speciale stenen, verzorgings materiaal enzo.

wat mss ook nice zou zijn, is dat je pokemontrainers met elkaar kunnen bellen ofzo, om bv een gevecht, training enzo te plannen ;)

• Citaat van TrueCrime

trade center is een soort center, waar je pokemon activiteiten kan doen met andere online spelers, ruilen van pokemon, samen tegen elkaar vechten met je pokemon, en je pokemon healen indien ze moe of verslagen zijn.

en waar je ook dingen kan kopen voor je pokemon, bv eten, speciale stenen, verzorgings materiaal enzo.

wat mss ook nice zou zijn, is dat je pokemontrainers met elkaar kunnen bellen ofzo, om bv een gevecht, training enzo te plannen ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!