Ik heb deze ook gekocht, maar ik ondervind niet jouw problemen..
Webcam Trust
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ik heb een oude sweex webcam hij deed het gewoon en ineens nadat ik me pc had geformateerd niet meer precies de zelfde en als ik installeer (als die webcam is gevonden) zegt die kan het niet installeren ofzo als ik het apparaat wil toevoegen echt raar
-
@Habib, Ik heb alles gedaan wat in die handleiding stond, maar niks helpt.
-
Misschien is er een systeemfout?
Dan nog even iets, we leven inmiddels bijna 10 jaar na de release van Windows XP. Tenzij je een zodanig slechte computer hebt (ouder dan 2004 ongeveer) die Windows 7 niet aankan is het geen probleem, maar anders zou ik de overstap toch echt overwegen. Nieuwe software word voornamelijk voor nieuwere systemen gemaakt. Outdated systemen van 10 jaar word bijna geen rekening mee gehouden. Ik denk dat dat je probleem namelijk wel oplost. -
Hij is 6 jaar oud, en hij kan windows vista/7 niet aan.
-
Trust is bijna altijd Plug en play volgens mij anders moet je hem eens aansluiten en dan naar youtube gaan en dan eens proberen een filmpje te filmen dit werkt meestal wel.
-
Werkt ookniet
-
Bij de draad aan de webcam zit als ik het goed herinner een label die je waarschuwt dat je de webcam niet met de computer mag verbinden als de drivers nog niet op de netgenoemde computer staan, dit is dus hele apparaat verwijderen via apparaat beheer en dan driver installeren en webcam dan pas aan je computer hangen
-
Lol, Lees het hele topic eens, er zit geen cd bij :p
-
mijn pc is 7 jaar oud
-
-
Die ondersteund dat ja
-
Probeer het eens op een andere computer ?
-
Heb geen andere momenteel.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!