Goede dag beste leden.
Is het mogelijk om op wampserv cronjobs te laten draaien zodat ik de cronjobs ook kan testen ?:)
of is dat niet mogelijk
m.v.g Arendjee
Goede dag beste leden.
Is het mogelijk om op wampserv cronjobs te laten draaien zodat ik de cronjobs ook kan testen ?:)
of is dat niet mogelijk
m.v.g Arendjee
Citaat van Luc
Das overalgemeen engelse sites
en mijn engels is niet zo ultiem goed >.> dus kom er niet egt verder mee:(
Daar heeft google wat voor uitgevonden namelijk klik op vertaal pagina. Niet best nederlands maar goed genoeg om er wat mee te kunnen.
Mijn engels is ook niet goed. En zelfs ik kom eruit
Citaat van LucDaar heeft google wat voor uitgevonden namelijk klik op vertaal pagina. Niet best nederlands maar goed genoeg om er wat mee te kunnen.
Mijn engels is ook niet goed. En zelfs ik kom eruit
nu heb ik wat gevonden het moet via geplande taken maar dat heb ik nu maar nu weet ik alleen nog niet hoe je het op de goede tijd kan laten uitvoeren
screenshot van hoe het eruit ziet? Dan kan ik kijken wat je in moet vullen. Je kan ook googlen op cronjobs en dan kijken bij afbeeldingen..
Je hebt keuze tussen dagelijks wekelijks en maandelijks. Dus wanneer je cron week wil laten uitvoeren pak je weekelijks vink je aan bijv op zondag.
en die taak wil je maar eens per week uitvoeren dus herhalen uitvinken.
Zo kun je het doen. Voor cron day kun je dagelijks kiezen en herhalen elk uur..
Citaat van LucJe hebt keuze tussen dagelijks wekelijks en maandelijks. Dus wanneer je cron week wil laten uitvoeren pak je weekelijks vink je aan bijv op zondag.
en die taak wil je maar eens per week uitvoeren dus herhalen uitvinken.
Zo kun je het doen. Voor cron day kun je dagelijks kiezen en herhalen elk uur..
en wat als ik hem elke 30 seconde wil herhalen ?:O
dan vul jij bij herhalen elke 30 seconden in? Beetje nadenken mag ook hoor..
ja dat lijkt me van wel..
Citaat van Lucja dat lijkt me van wel..
oke ik heb het gedaan
hij gaf alleen aan dat het alleen elke minuut kan dus heb hem op 1 minuut ik zal nu ff de cron maken en dan uitteste:)
dan hoor je zometeen wel of het werkt(A)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.11 13:04:20:
hij voert wel een bestand uit maar niet de goede ofzo:S
wat voert hij uit dan?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!