• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van vanallesonline

    Heb je de rechten op de plaatjes?


    onzin vraag,
    denk je nou echt dat die recht heeft nou sorry hoor maar dan ben je gewoon dom.


    je weet toch zelf ook het antwoord wel.


    die images zijn gewoon gratis sprites van gta.
    en hij verkoopt ze ook niet.

  • die halve hoofd snap ik niet.. dat kan dus wel beter..
    en de achtergrond lijkt me zo leeg.. probeer eens iets anders..
    verder komt het all in de buurt.. hij lijkt me alleen kaal als ik m verbeeld zonder die plaatjes
    ik denk dat hij ongeveer 5/10 euro waard is.. misschien meer ... ligt aan de koper (a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Inderdaad, geeft nou eens opbouwende kritiek! (dan verschieten ze ervan dat leden weglopen)


    => burberryboy


    - Ik vind het best wel leuk, maar ik zou toch een aantal dingen vernderen.


    + Lettertype van home en inloggen veranderen
    + Hyves/twitter/facebook visueel maken met logo (oogt beter en wordt sneller opgemerkt)
    + De vrouw links beneden misschien iets verkleinen zodat het hoofd er volledig opstaat? Of u kan deze ook naar de voorgrond plaatsen ;) )
    + Op de aanmeldbutton zou ik nog wat effecten zetten
    + Bij inloggen: stempel in het vakje ;)
    + Beneden mis ik ook precies een balkje met: contact, adverteren, over ons, privacy, voorwaarden en de copyrighttekst


    Veel succes!

  • Oke mensen, dankje voor de commentaar, maar zoals habib al wilt duidelijk maken, trekt hij dus op niks :S
    Naja klein beetje jaloers wrs (heeft hekel denk ik aan mij :S)( Naja is zijn probleem xD)
    Over op layout, dankje voor de duidelijke uitleg (Brent) ik zal er zeker iets mee doen, en Macgyver dankje man;)
    h4x0r666 : Die vrouw stond zo op die afbeelding, meer kon ik dus ni doen xD
    FreakAleak : Ja herenveen wou zo iets in die genre :)
    En nog een habib, zolang ik niets hoor van herenveen, blijft die voor hem, alleen als die me zelf zegt dat hij nietmeer hoeft!, daarvoor hoef jij niet te beslissen voor hem!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!