Criminolz.nl

  • Beste,


    ik ben de eigenaar van Criminolz.nl, ik heb jullie topic gelezen, maar jullie kunnen niks tegen mij doen. Jullie zijn geen bedrijf, hebben geen eigen licentie, of andere copyright gedoe. Aangezien het .nl domein nog vrij was heb ik die gekozen omdat het erg op Criminalz, (oftewel Criminals, waar het spel over gaat) lijkt. Ik ben ook zeker niet bang, en mogen alles proberen, maar aangezien jullie geen voorwaarden of iets anders hebben kunnen jullie niks doen.


    Als jullie dit domein evt. over willen kopen, kan dat, maar wel voor een prijsje. PB maar!


    Groet,
    wesseL

  • Wesley je moet ze maar gewoon laten kletsen.
    Want ze hebben het recht ook niet om je offline te laten halen.
    Ieder geval verbeter me als ik het fout heb dat je wesley heet.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    Wesley je moet ze maar gewoon laten kletsen.
    Want ze hebben het recht ook niet om je offline te laten halen.
    Ieder geval verbeter me als ik het fout heb dat je wesley heet.


    Het is Wessel, tis me echte naam :). En no problem.


    En zoals je kan lezen ben ik ook zeker niet bang, ze hebben nergens bewijs dat ik het van "hun" heb gestolen. Aangezien het domein nog vrij was, heb ik het gewoon genomen.

  • Heb ook een stukje van de andere topic gelezen. En ik weet niet of de naam al bekent was. Maar als dat zo was vind ik het inderdaad wel erg zwak. Als je dan toch al je eigen header hebt, en een domein wilt bestellen, kun je toch beter gewoon je eigen naam gebruiken 8-) Nja mijn mening.


    Later:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!