/gay
Crime-age.nl source
- soqotra
- Closed
-
-
-
heeft u een demo account?
Welke rechten krijgt de gene die hem koopt? -
Volledige rechten op scripts en afbeeldingen.
Demo account: demo, demo -
de layout is van BS simpel omdat ik 0% kan designen
-
Ik bied $25euro
-
Soqotra kan je me een stukje code pmmen als voorbeeld. (PHP stukje)
-
Idem hier.
-
gedaan
-
@soqotra|
Kan je mij een andere stuk geven die je wel zelf gescript hebt?
[offtopic]Doet je woningscript het wel? Je kan invullen hoeveel gebouwen ervan maar het wordt niet in database geupdate??[/offtopic]
-
Gezien het fijt dat het script gratis zou zijn, wens ik van de mensen die dit beweren een download link te ontvangen en van de TS een deel van het script voor controle.
Ik wens hier graag binnen 24 uur een bericht van indien dit niet het geval is zullen alle klachten in dit topic worden verwijderd en gezien worden als zwart maken van medeleden. :cheer:
-
ik zou die link ook graag willen ontvangen!
-
Wanneer eindigt de veiling?
-
Gezien het fijt dat niemand mijn enig bewijs heb geleverd en ik me worden na kom, heb ik bij deze het topic grondig gereinigd.
Ik ga nu achter de schermen kijken wie er meer dan 3 waarschuwing al heeft en kan uitlopen op een ban.
Vanaf nu ontopic, het gezeur over illegaal of niet is hierbij afgelopen.
ALs je geen interesse heb reageer niet heb je wel interesse dan kan je reageren.
-
-
Als ik eerlijk mag zijn, de layout trekt op niets..
-
-
soqotra Ik sluit je topic, dit omdat je hebt gelogen tegen me en hier de boel probeer op te lichten en daar hou ik niet van.
Ik heb benodigde bewijzen reeds ontvangen en nagekeken met de site van u en ben tot een conclusie gekomen dat op 2 opties na alles open source is.
Gezien het feit dat jij hier de complete website verkoopt en daardoor dus ook de gratis scripts is dit oplichting, wat volgens de regels niet mag.
Hierbij ontzeg ik je dan ook de toegang tot het verkopen van sites hier zonder uitdrukkelijke toestemming van 1 van de crew leden.
Ook krijg je een sanctie voor het verkopen van open source.:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!