Je hebt PM.. Verder een idee waar iedereen wat aan kan hebben, een goede gebruiksvriendelijke captcha..
Zo een die Niels ooit had gemaakt ofzo. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Je hebt PM.. Verder een idee waar iedereen wat aan kan hebben, een goede gebruiksvriendelijke captcha..
Zo een die Niels ooit had gemaakt ofzo. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
F.Ajeti, aan zo'n script heb je niets, de grote bedrijven doen dit zo'n 100 keer per seconde (op dit moment kom ik niet boven de 20x per seconde).
Citaat van RobinF.Ajeti, aan zo'n script heb je niets, de grote bedrijven doen dit zo'n 100 keer per seconde (op dit moment kom ik niet boven de 20x per seconde).
en als je dat script nou is 10 x tegelijk uitvoert op 2 verschillende servers. dan gaat je dat echt wel lukken .. dan zit je op 200 verzoeken
Zou je voor mij een uurloon optie kunnen maken voor famillie`s voor het script osbanditi
Ik heb ook wel interesse. Ik zou het fijn vinden als je een klein script zou willen unbuggen. 1 php file om precies te zijn. Als je hier tijd voor hebt, hoor ik het wel
wat is de file?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.04.11 01:24:21:
@ Binkkie stuur maar pm!
Beste extreme, lees mijn vorige reactie. Dat geeft jou ook nog een beetje uitdaging en voor de rest is het gewoon fijn
CitaatIk zou graag een ingame admin paneel willen (laten) bouwen. Ik heb een project Klik ik wil hem releasen met een ingame admin paneel. Je krijgt naamsvermelding etc erbij, meerdere mensen hebben al scripts gedoneerd en zijn ook blij dat hun namen erin werd verwerkt. Ook hoeft het niet released te worden, maar kan ik hem ook voor zelf gebruik maken. Maar de eerste optie van mij lijkt me beter voor iedereen
Giotjuh,
een ingame admin paneel is niks uitdagends, een beheer module voor een spel. die heb ik ook al 100x gebouwd voor me eigen projecten.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!