GTA graphics

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarschijnlijk licht het aan je intel kaart.
    die is niet sterk genoeg hij heeft wel genoeg buff geheugen maar als de kaart niet sterk is heb dit weinig effect.


    meestal maken ze de intel geheugen extra hoog zo dat je sneller de computer zou kopen in de winkel.



    vul in bij je zoeken in de werkbalk.


    Dxdiag.
    maak daar een foto van.
    dat is wat overzichtelijker dan dit


    of ga naar.



    http://www.canirunit.com

  • Citaat van Sp1d3r

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/


    Ga hierheen en selecteer het betreffende spel, daarna zul je zien of je pc/laptop het aankan.
    Laat ook zien waarom je iets niet zou kunnen spelen...


    Succes :cheer:

    dat is precies wat ik zij die site is http://CanIrunIt.com/

  • De ontwerpers van GTA IV (RockStar) hebben een gigantisch budget moeten opleggen om PC's te kopen met voldoende VideoKaart geheuen. Als ik me niet vergis, loopt GTA IV pas soepel op 2048MB (2Gb) Videokaart geheugen.


    Weet ik niet 100% zeker, maar bij mij op mijn 2048Mb kaart doet hij het soepel, terwijl hij op de 1024Mb een beetje hapert.


    Mvg, Bart

  • Dat is totaal onzin, mijn gtx 280 1 GB super oc @ 750 mhz core draait 62 fps maxed out ;)
    Ik zou gewoon desktop computer kopen met nvidea gtx 280, geloof me het is een monster :)

  • Ligt er ook puur aan waarvoor je laptop/pc is gemaakt.
    Desktop pc's zijn over het algemeen veel sneller en goedkoper dan laptops.
    Want laptops kan je overal meenemen(mobiel) en moet kunnen functioneren terwijl het beweegt.
    Desktop pc's zijn niet zo afhankelijk van sommige functies die de laptop heeft dus is het vele goedkoper!
    Laptop is dus meestal gericht op mobieliteit.
    PC's zijn daar niet op gericht en kunnen zich beter richten op prestatie.


    En nog iets aanvullend op de TS:
    Gebruik Alt+PrntScr om alleen een printscreen te maken van het actieve venster dat nu grafische eigenschappen is.

  • @hierboven


    daarom zij ik het woordje "ook"
    En natuurlijk kan je laptop het aan als je de juiste specificaties heeft.


    Ikzelf heb een multimedia laptop t.w.v. 1800 - 2000 euro
    en die kan hem makkelijk met alles op high settings aan.


    ps. mijn video kaart is 1GB en als je alle settings vollop wilt zetten moet je minimaal 1,5 GB video kaart hebben. dan moet je wel denken aan een DDR3 of hoger type.

  • Citaat van bartjuh9

    De ontwerpers van GTA IV (RockStar) hebben een gigantisch budget moeten opleggen om PC's te kopen met voldoende VideoKaart geheuen. Als ik me niet vergis, loopt GTA IV pas soepel op 2048MB (2Gb) Videokaart geheugen.


    Weet ik niet 100% zeker, maar bij mij op mijn 2048Mb kaart doet hij het soepel, terwijl hij op de 1024Mb een beetje hapert.


    Mvg, Bart

    wtf?


    Mijn oude videokaart 8800 gt met 512 mb werkte het spel vloeiend.
    het spel is alweer 3 jaar oud.


    zelfs crysis 2 werkt niet met 2 gb en die is pas 1 week uit.
    heb nu een 570 gtx 2072 mb en daar werkt gta ook prima op.


    het is maar net welke drivers je gebruikt en welke combinatie je gebruikt als pc.


  • wil hieraan toevoegen dat games die 2GB videokaart nodig hebben dan niet ook betere graphics kan hebben.
    Het kan ook aan de programmeurs en designers liggen.
    Die dan overbodige objecten designen en scripts die patches nodig hebben om te verbeteren en versnellen. terwijl het ook in een keer goed kan gebeuren.


    Als je dit niet begrijpt sorry kan niet goed verwoorden wat ik bedoel.

  • Citaat van ismail123

    wil hieraan toevoegen dat games die 2GB videokaart nodig hebben dan niet ook betere graphics kan hebben.
    Het kan ook aan de programmeurs en designers liggen.
    Die dan overbodige objecten designen en scripts die patches nodig hebben om te verbeteren en versnellen. terwijl het ook in een keer goed kan gebeuren.


    Als je dit niet begrijpt sorry kan niet goed verwoorden wat ik bedoel.


    ja mooier kan altijd.
    maar het gaat er om dat je het kan spelen.
    en met de kaart die die nu heb ok al was het een 8 gb kaart werkte het spel niet,


    omdat het een intel Mobility kaart is.
    en dat is een lok kaart voor consumenten.
    zo dat je de laptop koopt.
    van wauw 8gb. (zeg maar wat).


    ter-wijl je voor 170 euro een 250 kaart heb waar gta op max kan draaien.


    |-)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!