Voor de 1918e keer.
Kijk eens of $data bestaat door een andere mee te geven, anders werkt het niet...

language script
-
-
-
$data is meestal mysql_fetch_object($dbres);.
-
okeeey heel vreemd .. ik weet niet zeker of dit hierdoor kwam maar volgens mij wel.. ik raakte ubb.inc.php niet eens mja ??
ik deed alleen dit in mijn talen.php:
en toen ik even wou uittesten kreeg ik een irritante error.. wat is er gebeurt :O ik heb niks gedaan met die script:
Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/ubb.inc.php:2) in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/ubb.inc.php on line 185enigste wat op die lijn staat is }
hij moet m toch afsluite is niks mis mee?
is er iets met mijn ubb.inc gebeurd ... ?? weet iemand wat ik anneens verkeerd heb gedaan :O paar uur geleden toen ik er voor het laatst op zat .. was er nog niks mis mee :((
-
BUMP!
-
waarschijnlijk wordt je config al aangevraagd vanuit een ander bestand en staat in je config file dat hij ubb.inc.php moet includen wanneer je deze 2x aanroept gaat hij de functies die erin zitten (hierbij dus opmaak()) 2x proberen aan te maken en dan krijg je deze error,
weg halen en je bent van het probleem af
-
okey heel erg bedankt ik heb dit eerder geprobeert nja:P als eerste eigenlijk
en toen werkte het niet.. dus gaf ik de hoop op
maar ik heb nu weer geprobeert en hij werkt weer
khoefde inderdaad gwn die include weer weg te halen in me talen.php
maar nu .. hoe kan ik me talen script werkend laten krijgen als ik hem niet kan laten include naar me configik had eerst gewoon dit in me talen script:
kheb het eruit gehaald.. error was weg mja
ik heb het toch nodig .. als het moet gaan werkenheeft iemand nog hoop over voor mijn talen scriptje??
(p.s. ik snap niet waarom ik m niet kan include .. ik doe dat bij all mijn php bestandjes o.0)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!