Mensen die criminals alleen voor geld willen

• niels;
    Ja oke dat is misschien dan wel weer waar, maar als mensen er echt niet uitkomen dan vind ik dat ik zelf weg kan helpen omdat ze het zelf dan teminste (goed) geprobeerd hebben.

Ik wil zeker wel zelf ook OOP leren maar om er een begin aan te maken is het gewoon een stuk moeilijker, ik weet niet hoe te beginnen en ben op het internet nog geen sites tegen gekomen die echt goed van pas komen om zulke dingen te leren.

Daarin tegen ben ik met criminals al wel een stuk verder komen ivm. programmeren, ik kan nu stukken meer voordat ik begon met programmeren.

• Toen ik de eerste keer ben begonnen met scripten had ik direct een crime game (die ik had gekocht), en toen ik daar ben aan begonnen moet ik toegeven dat ik ook wel eens regelmatig zoals jullie zeggen dingen poste op forum oms om hulp te vragen.

Maar dat was niet uit luiheid om het zelf te doen maar om het te kunnen leren, wat er fout was en dan zien hoe het kan worden opgelost en zo verder opbouwen.

Nu ben ik al wat verbeterd, en kan ik al beter zelf de fouten gaan opzoeken als iets niet werkt. Maar toch moet ik af en toe weer eens iets vragen omdat ik het niet snap ofzo, maar dat is dan weer puur om bij te kunnen leren.

En dat is dus het probleem, er zijn dus mensen die zo posten om te kunnen bijleren uit hun fouten, maar er zijn ook mensen (en dan spreek ik volgens mij over de meeste mensen) die het gewoon posten, puur uit luiheid, om zelf niks te moeten doen en dan weer in hun luie zetel kunnen gaan zitten, en daar moet inderdaad iets aan gedaan worden! :p

Zo, nu ff gaan eten, ik lees zo meteen nog wel eens na wat ik allemaal heb gezeverd :p

• Ik ben ooit ook begonnen met een Criminals. Ik was toen niet zo veel te vinden op forums, en heb volgens mij ook bijna nooit hulp bij mijn scripts gevraagd. Betekent wel dat ik scripts niet heb gebruikt om dat ze het niet deden.:p Ooit een basiscursus op internet gelezen over PHP, daarmee kom je een heel eind als je je met Criminals bezig houd. MySQL heb ik grotendeels al doende geleerd.

• Citaat

Ik ben ooit ook begonnen met een Criminals. Ik was toen niet zo veel te vinden op forums, en heb volgens mij ook bijna nooit hulp bij mijn scripts gevraagd. Betekent wel dat ik scripts niet heb gebruikt om dat ze het niet deden.:p

Lol, dat was dan ook zinvol geweest :p

Citaat

Ooit een basiscursus op internet gelezen over PHP, daarmee kom je een heel eind als je je met Criminals bezig houd. MySQL heb ik grotendeels al doende geleerd.

Ja binnenkort is het vakantie en dan ga ik volgens mij ook wel eens zo’n cursus ofzo lezen, maar heb mijn site sinds Januari en op school al te veel werk gehad om me dan nog met php te leren bezig te houden... :x

En waar ik dan nog zo'n hekel aan heb is mensen die dan om hulp vragen zo "bot" (zo droog) in 1 zinnetje uitleggen wat het probleem is en dan POSTEN MAAR!...

Ik bedoel, als ik iets wou vragen dan was het altijd tot in de kleinste details uitgelegd, en waar het eventueel aan zou kunnen liggen, etc etc ... in minimaal 10 regels ...

• alexruter:

niet akkoord, er zijn er wel duizenden, wat maakt die ene andere dan uit ?

---

Voor de rest ben ik het wel eens met Patrick. Zolang mensen er iets doen, of althans proberen en niet een site in de FTP Pleuren en komen wenen omdat ze hun connection niet kunnen invullen, en dan zeker de mensen dat denken dat je met een ( open source ) crime slapend rijd wordt maakt het voor me allemaal niets uit :)
    Als ze maar proberen voor hersenloos te posten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!