netwerk help.

  • Beste CP-ers,


    Ik had een vraag ik heb thuis met mijn pc dat het netwerk uit valt terwijl de router en de modem het goed doen.
    En bij de andere computers is het niet zo.
    Maar het is meestal 1x per dag maar het is niet handig als ik op afstand er op werk.


    Weet iemand hier voor een oplossing?


    Ik heb Windows 7 Home Premium x64


    Mvg,
    Ruben

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Webbasing

    misschien even je drivers updaten ? Of eerst je driver deleten en opnieuw installeren?


    wat is de snelste manier om te kijken wat voor netwerk kaar ik heb?
    Met everest of aida? of kan dat ook in apparatenbeheer?

  • De beste manier is je kast open draaien en kijken wat er op staat? Waarom extra software installeren als het niet nodig is?


    Uitval van internet hoeft niet persee aan de drivers te liggen maar, natuurlijk is er een groot kans. Wanneer dit het probleem niet verhelpt kan je nog is tussen je software lijst kijken als daar een extra standaard tool zit bij hulp met het verbinden van internet. Vaak klanten gehad die daardoor regelmatig zonder internet kwamen.


    Natuurlijk kan het ook malware of spyware zijn die je internet toegang blokkeert..

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Citaat van R.Jipping

    De beste manier is je kast open draaien en kijken wat er op staat? Waarom extra software installeren als het niet nodig is?


    Uitval van internet hoeft niet persee aan de drivers te liggen maar, natuurlijk is er een groot kans. Wanneer dit het probleem niet verhelpt kan je nog is tussen je software lijst kijken als daar een extra standaard tool zit bij hulp met het verbinden van internet. Vaak klanten gehad die daardoor regelmatig zonder internet kwamen.


    Natuurlijk kan het ook malware of spyware zijn die je internet toegang blokkeert..


    Ik maak af en toe wel gigantisch veel connecties zou het daar aan kunnen liggen?

  • Rick, als je de kast opendraait kan je garantie wegvallen, daarbij is everest er ook in portable versie, runnen en dumpen dus.


    En tuurlijk kan dat de oorzaak zijn, hoe zou jij het vinden als je met 2 personen praat, en ineens 1000 gesprekken tegelijk hoort (c)


    Mal of Spywyre kan je via Spybot: Search and Destroy vinden.
    Goed programma, free, maar vraagt wel veel van je systeem als hij bezig is.

  • Voor malware bytes en spyware bytes zal ik


    MalwareBytes en SuperAntiSpyware aanraden deze gebruiken wie hier ook op de zaak en zijn gratis te gebruiken. Zoals lancer al zegt kan het ook door teveel connecties komen die je tegelijker tijd probeert te leggen. Wil je bij het taakbeheer is een kopie maken het tabblad netwerk?

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Kijk bij apperatenbeheer, daar kan je precies zien welke hardware je hebt.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van R.Jipping

    Zoals lancer al zegt kan het ook door teveel connecties komen die je tegelijker tijd probeert te leggen. Wil je bij het taakbeheer is een kopie maken het tabblad netwerk?

  • Er is dus niet teveel activiteit zoals je zelf al ziet. Gebruik je draadloos internet of dergelijke? Zijn namelijk ook redelijk wat klachten over de sweex netwerk adapters dat het afentoe uitvalt indien dit je probleem is, is het simpel opgelost door hem niet te plaatsen in een stekkerdoos maar gewoon op een hoofd aansluiting.


    Wat ik als tweede nog kan bedenken is toch dat je er een programma op hebt staan die op je internet stoort misschien kan ik een keer met je meekijken vanaf hier, dan dien je even contact op te nemen via pb.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Jordy, lees de stappen is door die ik in dit topic heb gezet en probeer dezelfde oplossingen is.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.11 22:58:11:
    Hebben jullie de modem/router wel op het beste kanaal ingesteld?

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Citaat van R.Jipping

    Jordy, lees de stappen is door die ik in dit topic heb gezet en probeer dezelfde oplossingen is.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.11 22:58:11:
    Hebben jullie de modem/router wel op het beste kanaal ingesteld?


    voor wie is die vraag bedoelt die je als laast steld?


    En ik gebruik kabel. en heb inderdaad sweex router maar had er nooit problemen mee.

  • Probeer de sweex-router is aan een wandcontact vast te maken mocht dit nog niet het geval zijn. De vraag was aan beide gesteld aangezien het regelmatig voorkomt dat mensen routers/modems vaak gewoon als plug&play gebruiken. Natuurlijk is dit mogelijk maar wanneer je de poorten en dergelijke handmatig insteld heb je voor je zelf nog meer zekerheid.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Ik bedoel gewoon stroom en controleer je poorten:)
    [offtopic]weltrusten[/offtopic]

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!