knip
1ste lay-out
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Waarom kan diegene hem niet gewoon zelf hier neerzetten?
-
knip
-
Zo, ik ben geregistreerd
Ik ben dus de maker van deze lay-out maar ik kende inderdaad de webste niet.
Bedankt om het aan mij te tonen -
knip
-
Je idee is wel vet van hoe je layout wilde.
Maar de kleurverschil van je menus dat hoort niet in een maffialayout zeker niet paars...
Cijfers: 6 / 10
Prijs: 2,60 -
Bedankt voor je reactie.
Welke kleuren zouden beter kunnen zijn? -
Bruin - Donkerbruin
-
Behalve dat nog tips?
-
Content moet wel minimaal 650 px zijn vind ik zelf.
-
De meeste maffia-lay-outs die ik gezien heb zijn 520 px, maar ik ga er zeker rekening mee houden.
Nog andere tips? -
Nee heb geen andere.
Ik script vaak in contents en vind 600 te klein.. Dus bij 520 gaat het mij zeker niet goed lukken.
-
Mag ik een paar van je voorbeelden zien?
Gewoon screenshots ofzo -
Ik ben geen designer...
-
oh oké
Bedankt voor je tips, heeft iemand anders nog wat tips? -
als het je eerste lay is vind ik hem wel redelijk... indeling menu's zijn goed kleur? nee daar kan je dus niet mee aankomen maar ga zo door met wat je aan het doen bent.. het komt vanzelf wel ! succes ermee
-
Idee is wel goed, je kleur gebruik is afschuwelijk.
Ik vind de layout ook erg basic, beetje standaard heeft niks aparts.Header is on-afgemaakt, ik zie geen container met een simpele Lorum Ipsum.
En misschien de icoontjes die in het menu staan wat verkleinen(zijn wel erg groot)
Cijfer: 4/10
Prijs: 0,30
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 00:51:07:Citaat van kevinkrsIdee is wel goed, je kleur gebruik is afschuwelijk.
Ik vind de layout ook erg basic, beetje standaard heeft niks aparts.Header is on-afgemaakt, ik zie geen container met een simpele Lorum Ipsum.
En misschien de icoontjes die in het menu staan wat verkleinen(zijn wel erg groot)
Cijfer: 4/10
Prijs: 0,30Citaat van MaffiaLordsNee heb geen andere.
Ik script vaak in contents en vind 600 te klein.. Dus bij 520 gaat het mij zeker niet goed lukken.
Verscheelt per design
Ene design kan het prima, andere niet.Je moet je layout ook optimaliseren voor een bepaald resolutie
-
Zeer basic layout.
6/10
TIP: Gebruik wat donkere kleuren.
pluspunt ----
minpunt vooral de kleuren
Eventuele waarde: Nog helemaal niks, eerst lekker oefenen en daarna pas de waarde vragen. dit is nog een basic layout.:cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!