Bedrijfswebsite

  • Beste leden,
    Ik ben zoals verschillende leden al weten bezig met een eigen bedrijf op te starten. Nu heb ik een design laten maken, en deze heb ik gesliced.


    Wat vinden jullie ervan: http://www.sivuston.nl
    Wat kan er beter, en nog kleine slordigheidsfoutjes waar een klant over zal vallen. Vinden jullie deze? Ik hoor graag jullie mening.


    Mvg,
    Robin

  • @maviose ik gebruik ook chrome, maar geen last van een witte lijn.


    Ik vind de layout beetje saai. Mis wat fun erin. Dit is ook zo 2010 geworden. Met dat header en footer(betekend dus niet uniek).

  • Citaat van jgdonleach

    @maviose ik gebruik ook chrome, maar geen last van een witte lijn.


    Ik vind de layout beetje saai. Mis wat fun erin. Dit is ook zo 2010 geworden. Met dat header en footer(betekend dus niet uniek).


    Hangt af van uw beeldscherm. Op mijn mini-laptop heb ik er wel last van. Op pc niet.

  • Probeer wat meer aan je seo te denken, gebruik heading tags!
    h1 tag voor je algemene website mag je 1 keer gebruiken en zet deze dan display none zodat hij niet zichtbaar is.


    Ik zou persoonlijk je top ook anders maken, header div met daarnaast een menu. Zodat je 2 aparte divs hebt en dat je dan de tekst van je site simpel klein hebt als header met een link er achter. Dit is allemaal netter voor de seo. ;)


    Verder ziet het design er wel strak uit. Alleen je slice zal wel wat beter moeten, ik zie allemaal ids niet eens een class? Verder zou je ook even moeten kijken naar de font.


    Hoop dat je er wat aan hebt.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik zal hem nog eens opnieuw slicen, ikzelf ben ook niet helemaal tevreden. In de nieuwe slice zal ik ook gebruik gaan maken van cufon ivm de seo zoals NielsB zegt.
    Hier ook nog hoe de designer het aan mij heeft afgeleverd: http://images.epic-labs.com/images/up1.png


    jgdonleach, dit is de bedoeling als layout voor een professioneel bedrijf voor website exploitatie, e-mail marketing, sms marketing en devlopment. Het is dus de bedoeling om professionaliteit uit te stralen.


    Robin

  • Wat wil je in cufon gaan zetten? Niet alles hopelijk?


    Misschien alleen de kopjes van je boxen zoals webdesign & development. Maak dat trouwens als box en dan float: left; display: block als algemene div erom heen en daarin box met float: left ? :p

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat van Robin

    Ik zal hem nog eens opnieuw slicen, ikzelf ben ook niet helemaal tevreden. In de nieuwe slice zal ik ook gebruik gaan maken van cufon ivm de seo zoals NielsB zegt.
    Hier ook nog hoe de designer het aan mij heeft afgeleverd: http://images.epic-labs.com/images/up1.png


    jgdonleach, dit is de bedoeling als layout voor een professioneel bedrijf voor website exploitatie, e-mail marketing, sms marketing en devlopment. Het is dus de bedoeling om professionaliteit uit te stralen.


    Robin


    Ik zal dan meer voor een layout zoals targetpay kiezen hier zit wat meer kleur in. Maar dat is mijn mening.

  • je moet niet kijken naar andere layouts maar hoe je het zelf wil. ;)
    wij hebben op het werk hier ook vaak kritiek over met me basen.


    gelukkig ben ik programmeur!

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!