Hallo, ik heb een vraag. In welk script moet je bij OSBanditi 2.1 het script van ideal of wallie veranderen zodat je het geld wat leden bellen aan callcredits op je bankrekening krijgt? En moet je daarvoor bij de Kamer Van Koophandel ingeschreven staan?
Targetpay
-
-
-
Voor iDeal moet je een kvk hebben.
-
En als je ideal eruit haalt en dat leden alleen kunnen kopen via telefoon of wallie hoef je daan geen kvk te hebben? En in welk script moet je dan dat veranderen dat als leden kopen dat het naar mijn bankrekening gaat.
-
Daan, dat lijkt me logisch?
Heb je al een Mollie account? Je kan het volgens mij in de shop.php al instellen..
-
bij targetpay heb je geen kvk nodig om ideal ontvangsten te krijgen toch?
-
Neen vanaf volgende maand wel, dan is het ook gedaan met ideal zonder kvk of btw nummer.
-
Dat is enkel voor oude leden, nieuwe hebben dit nu al nodig.
Robin
-
En bij mollie heb je dan kamer van koophandel nodig voor wallie, ideal of de telefoon?
PS: De telefoon werkte, maar als de leden belle krijgen ze geen credits. Hoe kan dat? -
Citaat van Daan1987
En bij mollie heb je dan kamer van koophandel nodig voor wallie, ideal of de telefoon?
PS: De telefoon werkte, maar als de leden belle krijgen ze geen credits. Hoe kan dat?
Bij mollie heb je ook kvk nodig voor iDeal.
Waarom ze het niet krijgen: omdat er een fout in het script zit. Lijkt me logisch he? Laat er wat php kennis op los om de fout te zoeken zou ik zeggen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!