Medewerkers gezocht

  • Hey,


    Ik zoek mensen die in de crew willen van crimepatrol.be, momenteel draait onze site goed, maar ik kan wel wat extra hulp gebruiken.


    Ik zoek ALLEEN moderators, het gaat mij erom dat jullie mij helpen met topics op het forum, veel aanwezig kunnen zijn op de chat(chatmoderator!), en mensen helpen indien ze dus vragen hebben over ons spel.


    Wat ik ook wel verwacht is dat je wat reclame maakt voor onze site, waar ik momenteel nog druk aan bezig ben.


    Momenteel kan ik de crewleden niet betalen voor hun werk, na een tijdje zal dit wel mogelijk zijn, maar momenteel heb ik het geld nodig voor een nieuwe out-en ingame layout te kunnen kopen, en mijn domein en hostingpakket te kunnen betalen.


    Wat er dan te verdienen valt, kan later over gespeculeerd worden.


    Als je geïnteresseerd bent, gelieve mij dan een PB te sturen met de volgende gegevens:


    PHP
    [b]Naam:[/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Ervaring(en):[/b]
    [b]Uren aanwezig p/w:[/b]
    [b]Motivatie:[/b]


    Uiteraard zijn crewleden uitgesteld van het bespelen van ons spel en/of winnen van de prijzen!


    Mvg,


    Dein


    P.s. ik neem alleen mensen aan die via een PB sturen! Dus hier op het forum negeer ik gewoon.
    Vragen kunnen gesteld worden in dit topic, zo houden we het ordelijk.:D

  • Waarom is dat nodig ? Ik zoek medewerkers geen spelers..(die mogen zich wel aanmelden natuurlijk ;)).


    Ik wordt binnenkort uitbetaald door Mollie en dan ga ik een nieuwe layout laten ontwerpen voor een prijs van ong. € 70,- dus ik denk wel dat het iets gaat worden met crimepatrol.be, tevens is deze site al 2 jaar online dus al goed geindexeerd e.d.


    Ook zijn er al veel bugs uit, waarvan vele door mijzelf opgelost.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!