• Hallo,

Ik zoek een scripter,
    Wat te doen.

Ik heb een script voor berichten van mijn crime site.
    Deze werkt helaas niet goed, Wat is de bedoeling

Het script herscripten (zo snel mogenlijk)
    Zelfde stijl kwa uiterlijk behouden.
    En zelfde database behouden.

Wat krijg je hier voor.

1.500.000 banner vieuws op de site zodra deze online is. (1banner!) Verhoogd

Meer info pm mij!

• de zite is momenteel nog niet in de lucht

zal wat meer info geven.
    Het is een game gebaseerd op het xw1 source. Of de site 1.000.000 banner vieuws haalt is de vraag voor jullie waarschijnlijk gaan de banenr vieuws op meerdere site's komen omdat het en externe beheer is voor de ads. Hier komt uw banner in te staan met als startpunt 1.000.000 vieuws.

• [offtopic] jemajeroen: Ik zou maar eens wat doen aan je Nederlands, het is nogal dramatisch...[/offtopic]

Heb je niet gewoon een budget? Dat werkt veel makkelijker dan een banner. En aangezien crimegames niet heel potentieel meer zijn, vraag ik me af of je dat gaat halen.

• Het budget is op...

Vandaar de banner. En Jullie roepen te veel dat is. Maar je moet goed uit de hoek komen en dat ga ik proberen.

Daarbij de banners komen binnen kort op meerdere sites.

[offtopic]Nederlands is inderdaad mijn slechtste vak[/offtopic]

• jemajeroen, zal ik misschien mogen weten wat er precies mis is ? Ik wil het wel voor je herschrijven ;) laat me even wat dingen weten, dus hetgeen wat niet goed werkt en wat je precies wilt ;) Dan kan ik even kijken hoeveel tijd erin gaat zitten.

• @Malik, 2-3 weken voor het herschrijven van een berichten systeem?
    Ik heb gisteren in 3 uur een volledig bug vrije berichten systeem geschreven voor mij eigen site vanaf 0. Als je weet hoe het in elkaar zit dan schrijf je het zo zonder naar je beeldscherm te kijken.

Ontopic:
    Zoals aequitas al zei, wat is precies mis mee ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!